Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Elszámolási és forintosítási törvényekkel kapcsolatos pályázat Magyar Nemzeti Bank – Civil Fórum Tihanyi Gabriella Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ 1.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Elszámolási és forintosítási törvényekkel kapcsolatos pályázat Magyar Nemzeti Bank – Civil Fórum Tihanyi Gabriella Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ 1."— Előadás másolata:

1 Elszámolási és forintosítási törvényekkel kapcsolatos pályázat Magyar Nemzeti Bank – Civil Fórum Tihanyi Gabriella Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ 1 2015. január 27.

2 Az Elszámolási Törvénnyel kapcsolatos széleskörű fogyasztói tájékoztatást elősegítő pénzügyi fogyasztóvédelmi program 30 szervezet, 54 pályázat, közel 327 millió forint igényelt támogatás 17 nonprofit szervezet, 20 nyertes pályázat, 80 millió forint támogatás Megvalósuló országos lefedettséget nyújtó pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztatási hálózat Magyar Nemzeti Bank 2

3 Pályázati kategóriák 1.A fogyasztók elszámolási törvénnyel kapcsolatos személyes tájékoztatása Ügyféltájékoztató Pontok létrehozásával 2.A fogyasztók elszámolási törvénnyel kapcsolatos hatékony tájékoztatása lokális médiumokon keresztül 3.A fogyasztók elszámolási törvénnyel kapcsolatos személyes tájékoztatás vidéki (elsősorban kistelepülési és falusi szintű) találkozókon keresztül 4.A fogyasztók elszámolási törvénnyel kapcsolatos aktív online kommunikációs kampánya Magyar Nemzeti Bank 3

4 Kategóriánkénti nyertesek 1. kategória, ügyféltájékoztató pontok ProjektÖsszeg Benyújtott projektek16139 millió 766 ezer Ft Támogatott832 millió 622 ezer Ft Magyar Nemzeti Bank 4 2. kategória, lokális média jelenlét ProjektÖsszeg Benyújtott projektek851 millió 807 ezer Ft Támogatott416 millió 800 ezer Ft 3. kategória, vidéki találkozókProjektÖsszeg Benyújtott projektek1462 millió 792 ezer Ft Támogatott517 millió 715 ezer Ft 4. kategória, online kampányProjektÖsszeg Benyújtott projektek1672 millió 512 ezer Ft Támogatott312 millió 863 ezer Ft

5 Támogatott szervezetek Szervezet neve Támogatott projekt Megítélt támogatás (Ft) Bankcsapda Érdekvédelmi Civil Szervezet Ügyféltájékoztató Pont Budapesten6 500 000 Bírók a Mediációért Egyesület Mozgó Ügyféltájékoztató Pontok vidéken3 500 000 Fiatalok Kulturális Szövetsége Ifjúsági Egyesület Ügyféltájékoztató Pont a vásárosnaményi kistérségben4 000 000 Fogyasztói és Betegjogi Érdekvédelmi Szövetség Médiakampány Jász-Nagykun-Szolnok megyében 1 900 000 Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége Médiakampány dunántúli településeken5 000 000 Human-Net Alapítvány Szabolcs-Szatmár-Bereg megye 20 településén, fogadó órákkal egybekötött előadások 2 850 000 Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület Médiakampány Dunától keletre eső településeken5 000 000 Magyar Máltai Szeretetszolgálat 5 megye 10 kistérségében tájékoztató előadások; Online tanácsadás, segítségnyújtás, telefonos ügyfélszolgálat 8 994 825 Magyar Nemzeti Bank 5

6 Támogatott szervezetek Szervezet neve Támogatott projekt Megítélt támogatás (Ft) Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége Online tanácsadás, segítségnyújtás, telefonos ügyfélszolgálat 3 440 000 Menhely Alapítvány Telefonos ügyfélszolgálat, személyes tanácsadás Budapesten 2 500 000 Merkating N Kft. Ügyféltájékoztató Pont Szolnokon6 500 000 Munka-Kör Alapítvány Hallássérülteknek szóló online tájékoztatás2 000 000 Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Ügyféltájékoztató Pont Esztergomban és Salgótarjánban; 7 megyében közel 50 településen előadás 7 775 000 Pécs-Egyházmegyei Katolikus Caritas Alapítvány Baranya megyében, 15 településen előadás3 000 000 Széchenyi Hitelszövetség 23 rádióadón médiakampány; Online tanácsadás, segítségnyújtás, telefonos ügyfélszolgálat 9 818 175 Tudás és Életmód Innovatív Közhasznú Egyesület Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megyében, 15 településen előadás 4 600 000 Váci Egyházmegyei Karitász Ügyféltájékoztató Pont Balassagyarmaton2 622 000 Összesen 80 000 000 Magyar Nemzeti Bank 6

7 Országos lefedettség Magyar Nemzeti Bank 7

8 Határidők Szerződéskötés: 2015. február 6. Az ügyfelek részére rendelkezésre állás: 2015. március 1-jétől Előadások ideje: előreláthatólag március, július (igazodva az elszámolási határidőkhöz) Az ügyféltájékoztató pontoknak 2015. december 31-ig kötelező működni. Magyar Nemzeti Bank 8

9 Minőségi elvárások A modern kor elvárásainak megfelelő, ügyfélfogadásra alkalmas irodák. A helyiségek megfelelő komfortszintjének biztosítása. Szakmailag felkészült előadók és tanácsadók foglalkoztatása. Informatív és szakmailag korrekt anyagok publikálása honlapon és egyéb kiadványokban. A támogatás felhasználásának és a projekt menetének naprakész nyilvántartása Magyar Nemzeti Bank 9

10 Oktatás TípusLeírásIdőpontHelyszín Alapozó képzés E-mailen küldött anyagok feldolgozása (átolvasás, értelmezés, problémás pontok megjelölése, kérdések megfogalmazása). 2015.02.02. – 02.13.- Képzési napok Szintfelmérő teszt (20 kérdés, 30 perc) 2015.02.16. 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. 4. pontban részletezett tematika alapján 2015.02.16. - 17. 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. Konzultáció E-mailen feltett kérdések megválaszolása, vizsgára felkészülés támogatása. 2015.02.18 - 20. E-mail (civilhalo@mnb.hu) Vizsga 2*60 perc, fél óra szünettel, 50-50 tesztkérdés, minimum szint 75% 2015.02.23. 10:00-12:30 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. Pótvizsga Sikertelen vizsgázók pótlási lehetősége. 2015.02.27. 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. Online ismétlő tesztek Tudásszint ellenőrzése. Online teszt, 40 perc, 50 kérdés, minimum szint 75% 2015.07.01 Online felület 2015.09.01. Magyar Nemzeti Bank 10

11 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET, ÉS VÁROM A KÉRDÉSEKET! 11


Letölteni ppt "Elszámolási és forintosítási törvényekkel kapcsolatos pályázat Magyar Nemzeti Bank – Civil Fórum Tihanyi Gabriella Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ 1."

Hasonló előadás


Google Hirdetések