Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Szabó Edit Szávuly Krisztián.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Szabó Edit Szávuly Krisztián."— Előadás másolata:

1 DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Szabó Edit Szávuly Krisztián

2 2 Marketing mix  a digitális kommunikáció szerepe a klasszikus marketing mixben  in-house képességek és ügynökségi szerepek  mit várhat a kiadóktól az ügyfél Digitális média landscape  Lumascape  hazai ügynökségi és technológiai körkép  miért nem indul online kampány 2 perc alatt Digitális marketing mix – Célokhoz igazítva  Brand célú VS Konverziós célú kampány  Performance mediakampány  Landing és weboldal megoldások Digitális kampány és szervezet  Szervezeti felkészültség és beágyazottság  Kampány riportolás TARTALOM Display, RTB, Online video

3 3  a digitális kommunikációs szerepe a klasszikus marketing mixben  „A kupon mindig müködött!” (példa: játék retail és e-commerce konkurenciája)  Online kommunikációra sokszor a maradék budget jut (példa: sörkampány intenzív időszaka tízezrekért)  A televíziók bevéte töretlen az internet elterjedés óta, igaz, ők sok formátumot és elszámolási formát fejlesztettek (példa: Forma-1 kép a képben hirdetés)  in-house képességek és ügynökségi szerepek  Az online kampány ma már bonyolúlt folyamat, de még mindig rugalmasabb, mint más médium (példa: karácsonyi budget kiszórás)  Csakúgy mint a televíziós dealekhez értő szakember, itt is speciális, sokéves tapasztalatra lehet szükség (példa: PC és PV ablak e-commerce-ben)  Online kampánynál mindig van olyan szám, amivel pozitív eredményt tudunk kimutatni (példa: sitelátogatottság és aktivitás)  mit várhat a kiadóktól az ügyfél  Tartalmat drága előállítani, a reklámbevételek alacsonyak és nincs előfizetői bevétel (példa: lapkiadók a válságban)  Elmozdulni két oldalra: performance vagy custom publishing (példa: finn kiadó hollandiai stratégiája)  Saját felületek kezelése: technológia, üzleti modell, sales-képességek (példa: AdSense, RTB, HOPPEx) MARKETING MIX Display, RTB, Online video

4 4 MARKETING MIX Display, RTB, Online video

5 5 MARKETING MIX Display, RTB, Online video

6 6 MARKETING MIX Display, RTB, Online video

7 7  Lumascape  Kiadók (példa: hazai kiadók és hirdetéstechnológia)  Ügynökségek és tanácsadók (példa: performance ügynökségek)  Technológiai beszállítók (példa: DSP)  hazai ügynökségi és technológiai körkép  Nemzetközi ügynökségek és hazai ügynökségek (példa: nemzetközi ügyfélkör és technológiai háttér)  Önkiszolgáló rendszerek (példa: Google és Facebook)  Hirdetéskiszolgálás és közönségmérés (példa: Gemius)  miért nem indul online kampány 2 perc alatt  Ügyfél: brief  Ügynökség: trafficing  Kiadó: adops DIGITÁLIS MÉDIA LANDSCAPE Display, RTB, Online video

8 8

9 9 DIGITÁLIS MARKETING MIX Display, RTB, Online video

10 10 LANDING ÉS WEBOLDAL MEGOLDÁSOK Display, RTB, Online video

11 11 Szervezeti felkészültség és beágyazottság DIGITÁLIS KAMPÁNY ÉS SZERVEZET Display, RTB, Online video Digitális Marketing és Akvizíció Marketing Belső Riport csapat Értékesítés Jogi osztály Termék csapatok (Kártya/Hitel/S zámla)

12 12 Online kampány SEM Performance marketing Online termék igénylés Landing oldal Regisztrációs felület eCRM rendszer Online adat rögzítés Lead leosztás Online Telesales Lead átadás Online értékesítők Lekövető rendszer Adatfeldolgozás Riport rendszer

13 13 KAMPÁNY RIPORTOLÁS Display, RTB, Online video

14 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Szabó Edit, Digital Marketing and Acquisition Head, Szávuly Krisztián, DX audience marketing manager,


Letölteni ppt "DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Szabó Edit Szávuly Krisztián."

Hasonló előadás


Google Hirdetések