Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958."— Előadás másolata:

1 Marketing és innováció

2 A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958 – szabványosítás

3 A Lego történelme 1966, az első Lego vasút 1968, Legoland Billundban 1969, Duplo A Lego család fejlődése

4 Marketing Szórakozás és kreativitás a válságban Lego életstílus Hanyatlás , interaktív vásárlók, játéktervezés 2008, Illúzióromboló reklám

5

6 Termékinnováció A Lego már magában innováció Kompatibilis elemek Képességfejlesztés Duplo

7 Termékinnováció Témák feldolgozása Helyettesítési termék A Lego világok A lényeg: minden felépíthető legyen!

8 Termékinnováció Lego Studios PC játékok: -szórakoztató -logikát fejlesztő

9 Összegzés A Lego számokban Nemzetközi kiterjedtség NYÍREGYHÁZA!, hazai gyáregység QA

10 Köszönjük a figyelmet! Boldog Karácsonyt!


Letölteni ppt "Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958."

Hasonló előadás


Google Hirdetések