Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

8+2 TIPP a tuti hírlevélért!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "8+2 TIPP a tuti hírlevélért!"— Előadás másolata:

1 8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft. 2014. December 16.

2 Milyen a jó hírlevél, amit TE is szívesen olvasol?
A hírlevél NE a reklámozásról, NE az árlistákról és NE az akcióidról szóljon!

3 Egy jó hírlevél, amit szívesen olvasok el
MAPEI hírlevele

4 Miért iratkozunk fel egy hírlevélre?
-  mert érdekeseknek tartjuk a szakértő vagy cég posztjait mert még nem tudjuk megvegyük-e a terméket, igénybe vegyük-e az adott cég szolgáltatásait mert még információt kell gyűjtenünk mert még nem tudjuk megengedni, hogy megvegyük a terméket

5 Mit tegyünk? Ne eladó legyél, hanem a célpiacod érdekvédelmi képviselője, szakértője! Kit szeretnek az emberek? Aki önzetlenül és bérmentve segít nekik, ott van és bizalommal lehet fordulni hozzá.

6 Miért tegyük? A hűséges olvasóid:
Mert TE leszel az iparágad szakértője! A termékről, szolgáltatásról TE és a te céged fog eszükbe jutni, rád gondolnak, ha vásárlásra szánják magukat. A hűséges olvasóid: - megbíznak benned, - nem szokásuk alkudozni, nem félnek, hogy becsapod őket, - hisznek neked és kinyílik a pénztárcájuk, tovább ajánlanak Téged!

7 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
1. PROBLÉMA / VÁGY Mi az, amire igazából vágyik a vevő? Mi az, ami miatt ideges, feszült, ami miatt aggódik? Ha erről írsz, akkor garantáltan figyelni fog a feliratkozód! Mert ki az, akit nem érdekel mit tegyen, hogy kezelje gondjait?

8 Példa Saját hírlevél példa

9 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
2. Ki a vevő és ki NEM vevő? Meglepő, de igaz! Ha tudod, hogy kihez akarsz szólni, kihez nem, és ezt alkalmazod is, akkor sokkal hatásosabb lesz a hírleveled. Te sem szereted, ha úgy érzed nem rólad beszélnek, Ugye?

10 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
3. Az ígéret Itt írd le mi az az eredmény, amit nálad el lehet érni, ha a termékedet használja, adj referenciákat azokról, akik téged választottak és jól jártak. De persze írd le, kinek NEM fogsz tudni segíteni! Idézet: Magánpénzügyi akadémia hírleveléből: „ 2014-ben leginkább azokat fogjuk segíteni, akik maguk is tesznek magukért. Akik nem sajnálnak 25 percet egy héten arra, hogy tanuljanak. Akik készek tanulni a hibáikból és építkezni rá.”

11 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
4. A megoldás Mi az, amit kínálsz és miért megoldás az ügyfél jelöltnek és kinek NEM szól az ajánlat?

12 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
5. A többi lehetőség kiiktatása Írd össze milyen más lehetőségei vannak a vevődnek és ezek miben mások (jobbak, rosszabbak) az ő problémája megoldásában. Segíts neki dönteni!

13 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
6. Kifogások kezelése Írd egy listát azokról a kifogásokról, amelyeket az ügyfeleid szoktak mondani mielőtt tőled vesznek, veled szerződnek és válaszold meg!

14 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
7. Garancia Itt írd le, hogy milyen garanciával tudod csökkenteni a vevőd kockázatát!

15 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
8. Ösztönzés A vevőd majdnem téged választott, „csorog a nyála”, de… lehet még sem? Na így csapj le rá: - egy ajándék vagy kiegészítő szolgáltatás ingyen vagy netán kedvezmény?

16 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
9. Sürgetés: Add minél szorosabb határidőt + limitáld a hozzáférést! Idézet: Docugroup hírlevél: „Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy korlátozott számú kiállítóhely áll rendelkezésre. A sorrendet a jelentkezési idő határozza meg. Jelentkezési határidő: okt.14.”

17 8+2 tipp a tuti hírlevélért!
10. Instrukció Legyen egyértelmű és világos mit kell tennie a vevődnek, hogy éljen ezzel a szuper lehetőséggel, amit kínálsz! Mert most épp a „Megrendelem” gombon van a keze, segíts neki! Idézet: OMA hírlevélből: „Jelentkezz a szemináriumra még MA, és a képzésen a jegyzet mellé most kapsz egy ellenőrző listát is, ami hazavihetsz és segít végigvezetni Téged a helyes úton!  OMA.HU/KOSZ „

18 Ha ezeket teszed, milyen eredményre számíthatsz?
ÉS MI LESZ AZ EREDMÉNY? Ha ezeket teszed, milyen eredményre számíthatsz? - Folyamatos kommunikáció = a célpiacod tudatában vagy. - Ha elmagyarázod, miért drága egy termék, akaratlanul is rábeszéled a potenciális vevőket a drágább termék megvásárlására. - Hasznos információkat adsz = az emberek bizalmukba fogadnak téged. - Már maga az ügyfél is ismerni fogja a termékedet, nem kell „rábeszélni” .

19 Dimitrova Dessislava, tel: 20/927-1101
Sok sikert kívánok! Dimitrova Dessislava, tel: 20/


Letölteni ppt "8+2 TIPP a tuti hírlevélért!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések