Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!"— Előadás másolata:

1 Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!

2 Jagodics Rita

3 Profit Megtérülés Növekedés Érdeklődők száma Érdeklődők minősége Értékesítést támogató anyagok Visszakapott információ Több lead Szoftverek Hogyan?

4

5 A menedzsment azt mondja, hogy mérni kell az eredményeket, de nem mondja meg, hogyan. Ha valamit nem mérsz, nem tudsz rajta javítani.

6 A focisták egy csapatként játszanak, de ha felnézel a kijelző táblára, akkor tudod, hogy ki rúgta a gólt.

7

8

9

10 Közös döntés az ajánlatról Közös munkák Közösen dönteni a szegmensekről Közösen dönteni a folyamatokról Közös reklámanyag-meghatározás Közös elemzés Közösen üzenet megfogalmazása

11

12 79 76 53 % Elavult a marketing % Magasabb minőségű lead % Eredmények növelése

13 51 45 44 % Látható a marketing és értékesítés eredménye % Automatizált érdeklődőszerzés % Növeli az adatbázist

14 . ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD LEADELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING FŐSZEREPBEN ÉRTÉKESÍTÉS A FŐSZEREPBEN The animation automatically begins.

15 . ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD ELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING ÉRTÉKESÍTÉS The animation automatically begins. LEAD 1. Levél –Keresztmarketing 2. Regisztráltak pongyűjtőért 3. Levél: Telesales (marketing) küldhetünk-e 4. Értékesítés telefon 5. Emlékeztető rendelj 6. Tárgyalás 7. Tárgyalás utánkövető

16

17

18

19 . ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD ELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING ÉRTÉKESÍTÉS The animation automatically begins. LEAD 1. Levél –Keresztmarketing 2. Regisztráltak pongyűjtőért 3. Levél: Telesales (marketing) küldhetünk-e 4. Értékesítés telefon 5. Emlékeztető rendelj 6. Tárgyalás 7. Tárgyalás utánkövető

20 MIT MÉRNEK A MARKETINGBEN:HOGYAN BIZONYÍTOM? Honlaplátogatók száma X fő/hóAnalytics Oldalon töltött idő X perc (hol?)Analytics Konverzió (kalkulátor, kupon, blogértesítő) X főHírlevél-szoftver Megadja a személyesebb adatait X fő (nehéz)Hírlevél-szoftver Hírlevél átkattintások száma X főHírlevél-szoftver Díjtalan anyagot kér másodszorra (pl. webinar, konzultáció) X fő Hírlevél-szoftver Visszahívást/árajánlatot/találkozót/ismertetőt kér X főAnalytics v. más statisztika Vásárlás mennyisége/kosárértéke, gyakorisága Y dbWebshop: analytics Értékesítőtől/Visszam érés

21

22

23

24

25

26

27

28 Elsődleges piac

29 MIRE VÁGYIK? MI AZ ATTITÜDJE? MI PROBLÉMÁJA? MIRŐL FOG MAGÁRA ISMERNI ?

30

31 Mikor tervezi a beszerzést? Miért tervezi a beszerzést? Milyen termék érdekel? (lista) Mennyit szán rá? Opció: Mi az Ön kihívása?

32

33

34

35

36

37 Jagodics Rita


Letölteni ppt "Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések