Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kártyaaktiválás: BB: - A jelszavát kérem... Üf: - az hol van? BB: - a számlaszerződésen... Ügyfél motoz... zörög... motoz.... lapoz... motoz... Üf: - Á.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kártyaaktiválás: BB: - A jelszavát kérem... Üf: - az hol van? BB: - a számlaszerződésen... Ügyfél motoz... zörög... motoz.... lapoz... motoz... Üf: - Á."— Előadás másolata:

1 Kártyaaktiválás: BB: - A jelszavát kérem... Üf: - az hol van? BB: - a számlaszerződésen... Ügyfél motoz... zörög... motoz.... lapoz... motoz... Üf: - Á megvan! Az Ön pénze, az Ön szabadsága! Kártyaaktiválás: BB: - A jelszavát kérem... Üf: - az hol van? BB: - a számlaszerződésen... Ügyfél motoz... zörög... motoz.... lapoz... motoz... Üf: - Á megvan! Az Ön pénze, az Ön szabadsága! Üf: - Hol tudom megnézni a számlamozgást a netbankban? BB: - A történet rovatban Üf: - Tényleg? Azt hittem az a bank története... Üf: - Hol tudom megnézni a számlamozgást a netbankban? BB: - A történet rovatban Üf: - Tényleg? Azt hittem az a bank története... "Megkaptam az OTP-től az új Budapest Bank kártyámat, és aktivizáltatni szeretném a számlaszámom." Az „eltévedt” ügyfél... Üf: - Szeretném tudni, hogy mekkora összeg van a számlaszámomon. BB: - Kérem szépen a számlaszámot. Üf: - Azt nem tudom megmondani, a jelszó nem elég? Üf: - Szeretném tudni, hogy mekkora összeg van a számlaszámomon. BB: - Kérem szépen a számlaszámot. Üf: - Azt nem tudom megmondani, a jelszó nem elég?

2 Ne haragudjon, maga élőben közvetít? TelebankTelebank Én most géppel beszélek vagy igazi emberrel????? BB: BB: -Telebank, vagyok, miben segíthetek? Üf: Üf: -Élőlény? BB: BB: -Budapest Bank,? Üf: Üf: -Jó, jó, de maga már egy élőlény, vagy ez még mindig az automata? BB: BB: -Telebank, vagyok, miben segíthetek? Üf: Üf: -Élőlény? BB: BB: -Budapest Bank,? Üf: Üf: -Jó, jó, de maga már egy élőlény, vagy ez még mindig az automata? Uram! Mondána gyorsabban, mert bombariadó van és még vannak terveim az életben! Köszönöm! Ne haragudjon a zavarásért, nem nézi a Vészhelyzetet? Mert akkor visszahívom később... A bizonytalan ügyfél... A figyelmes ügyfél... A türelmetlen ügyfél...

3 Kreatív ügyfelek Jónapot kívánok! Van nekem egy BudapestPostabank vásárlási kártyám... Nem látom a tételt a terminátoromban..... Jó napot! Maguk vették meg a K&H-t? Kreatív ügyfelek... Két nyugdíjpénztáram van: egy önkényes és egy magány... "...Tigris mintás párduc kártya..." Üf: - Tessék már megmondani a Budapest I árfolyamát! BB:-.... Üf:- Köszönöm. És a BONIFÁC-é??? Üf: - Tessék már megmondani a Budapest I árfolyamát! BB:-.... Üf:- Köszönöm. És a BONIFÁC-é??? Az ügyfél, aki a jövőbe lát...

4 ÁtutalókÁtutalók Ügyfél érdeklődik, hogy miért utasítottok vissza a tételét: BB:- Hibás terhelendő számlaszám - Egy nullával kevesebbet írt. Üf:- Tessék már odaírni! Ügyfél érdeklődik, hogy miért utasítottok vissza a tételét: BB:- Hibás terhelendő számlaszám - Egy nullával kevesebbet írt. Üf:- Tessék már odaírni! Üf:- Lehet Önnél leadni egy megbízást, hogy átutaljon egyik számláról a másikra? BB:- Nem, ez sajnos nálunk nem működik. Üf:- Korábban sem volt ilyen? BB:- Nem, a Budapest Banknál papír alapon vagy elektronikus úton lehet megbízást indítani. Üf:- Akkor arra szeretném kérni, hogy vezesse be. Mélységesen meg vagyok sértve. Üf:- Lehet Önnél leadni egy megbízást, hogy átutaljon egyik számláról a másikra? BB:- Nem, ez sajnos nálunk nem működik. Üf:- Korábban sem volt ilyen? BB:- Nem, a Budapest Banknál papír alapon vagy elektronikus úton lehet megbízást indítani. Üf:- Akkor arra szeretném kérni, hogy vezesse be. Mélységesen meg vagyok sértve. Üf:- Jó napot kívánok. A business terminálról szeretnénk utalni, de nem sikerül elküldeni a tételt. BB:- Milyen státuszban van? Üf:- Én ügyvezető helyettes vagyok. Üf:- Jó napot kívánok. A business terminálról szeretnénk utalni, de nem sikerül elküldeni a tételt. BB:- Milyen státuszban van? Üf:- Én ügyvezető helyettes vagyok. - Lehet, hogy azért nem ment el az átutalás, mert nem írtam rá összeget?... A gondolkodó ügyfél... A büszke ügyfél... Az érzékeny ügyfél... A... ügyfél...

5 Telefonközpont...Telefonközpont Tudná nekem kapcsolni azt a kolleganőt, akinek nem tudom a nevét? - Telebank Az Ilonát keresem. -?? Esetleg meg tudná mondani a vezetéknevét? -Nem én!! Adná kérem!!! - Telebank Az Ilonát keresem. -?? Esetleg meg tudná mondani a vezetéknevét? -Nem én!! Adná kérem!!! Üf: - Jó estét kivánok, Piroskával szeretnék beszélni. BB: -Milyen Piroskával? Üf: -Hát azt sajnos én sem tudom, mert a fönökasszonyom szólt, hogy telefonáljak be,mert holnap szeretnénk felvenni 0,5 Millió forintot, és hogy szóljak a Piroskának, mert ő fogja majd előkészíteni nekünk a pénzt. Üf: - Jó estét kivánok, Piroskával szeretnék beszélni. BB: -Milyen Piroskával? Üf: -Hát azt sajnos én sem tudom, mert a fönökasszonyom szólt, hogy telefonáljak be,mert holnap szeretnénk felvenni 0,5 Millió forintot, és hogy szóljak a Piroskának, mert ő fogja majd előkészíteni nekünk a pénzt.

6 Eltévedt ügyfél... BB: -Telebank.... Üf: -Jónapot!Én csak azért telefonálok,elnézést,hogy zavarom,de megmondaná,hogy meddíg van ma nyitva az x.y.Bankfiók? BB: -Minden Bankfiókunk,H-P-ig, reggel 8-tól, du.5 ó-ig! Üf: -Hmmm,akkor reggel nyolctól....(leírja) És legyen kedves,mégegyszer ne haragudjon,hogy zavarom,de megmondaná,hogy mikor nyit,tehát hogy mikor lehet menni a Bankba?? BB: -Telebank.... Üf: -Jónapot!Én csak azért telefonálok,elnézést,hogy zavarom,de megmondaná,hogy meddíg van ma nyitva az x.y.Bankfiók? BB: -Minden Bankfiókunk,H-P-ig, reggel 8-tól, du.5 ó-ig! Üf: -Hmmm,akkor reggel nyolctól....(leírja) És legyen kedves,mégegyszer ne haragudjon,hogy zavarom,de megmondaná,hogy mikor nyit,tehát hogy mikor lehet menni a Bankba?? Üf: -Érdeklődnék, hogy az Etele úti fiók meddig van nyitva? BB: -... Üf: - Értem és mindegyik bank? BB: -... Üf: -És az OTP is? Üf: -Érdeklődnék, hogy az Etele úti fiók meddig van nyitva? BB: -... Üf: - Értem és mindegyik bank? BB: -... Üf: -És az OTP is?

7 Üf: - Szeretném megkérdezni a kártyaegyenlegemet. BB: - Meg tudja mondani a számlaszámát? Üf: - persze, mondom az utolsó nyolcat. BB: - Én a középső nyolcat kérném (persze meg sem hallgat, elkezdi diktálni, nem sikerül beazonosítani) BB: - Elnézést, a bankszámlaszámának a középső nyolc karakterét el tudná mondani? Üf: - Azt nem, nincs nálam Üf: - Szeretném megkérdezni a kártyaegyenlegemet. BB: - Meg tudja mondani a számlaszámát? Üf: - persze, mondom az utolsó nyolcat. BB: - Én a középső nyolcat kérném (persze meg sem hallgat, elkezdi diktálni, nem sikerül beazonosítani) BB: - Elnézést, a bankszámlaszámának a középső nyolc karakterét el tudná mondani? Üf: - Azt nem, nincs nálam Ügyfél egyenleget kér. Beazonosítom - minden kérdésnél sóhajt egy nagyot (jelezve, hogy mennyire unja) Üf: - Azt nem lehet megcsinálni, hogy először megmondják, hogy jött-e valami és csak utána mondom meg az adataimat? Ügyfél egyenleget kér. Beazonosítom - minden kérdésnél sóhajt egy nagyot (jelezve, hogy mennyire unja) Üf: - Azt nem lehet megcsinálni, hogy először megmondják, hogy jött-e valami és csak utána mondom meg az adataimat? Ügyfél beazonosítása... BB:-Telebank, Üf:-Jónapot...őőő...mit mondjak? A folyószla számomat? BB:-Attól függ,mit szeretne! Üf:-Az egyenlegemet szeretném megtudni! BB:-Akkor igen,legyen szives! Üf:-A szlaszámomat? BB:-Igen! Üf:-Ja,akkor várjon,mert azt még elő kell keresnem..... BB:-Telebank, Üf:-Jónapot...őőő...mit mondjak? A folyószla számomat? BB:-Attól függ,mit szeretne! Üf:-Az egyenlegemet szeretném megtudni! BB:-Akkor igen,legyen szives! Üf:-A szlaszámomat? BB:-Igen! Üf:-Ja,akkor várjon,mert azt még elő kell keresnem.....

8 Üf: - Mennyi kamatot kapnék ha nyitnék Önöknél egy számlakivonatot? terminálos ügyfél, tételrögzítésnél BB: - Hol van ön most? Üf: - A gép előtt.... BB: - Úgy értem milyen menüpontban..... terminálos ügyfél, tételrögzítésnél BB: - Hol van ön most? Üf: - A gép előtt.... BB: - Úgy értem milyen menüpontban..... Üf: - Szeretnénk bepucoltatni a házunkat és érdeklődni szeretnék, hogy adnak-e kamatot és hány százalékost? Üf:"Szeretnék segítséget kérni terminál telepítéssel kapcsolatban." TB:"... egészen pontosan hol akadt el?" Üf:"Itt Budapesten..." Üf:"Szeretnék segítséget kérni terminál telepítéssel kapcsolatban." TB:"... egészen pontosan hol akadt el?" Üf:"Itt Budapesten..." Üf: -"Múlt héten is reklamáltam önöknél, de nem tudom miért...." Üf: -Jó napot! szeretném megkérdezni, hogy van egy eseti átutalásom, ami állandó... megnézné, hogy elment-e? Ügyfél beazonosítása...


Letölteni ppt "Kártyaaktiválás: BB: - A jelszavát kérem... Üf: - az hol van? BB: - a számlaszerződésen... Ügyfél motoz... zörög... motoz.... lapoz... motoz... Üf: - Á."

Hasonló előadás


Google Hirdetések