Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2015. január 29.. www.vassandi.hu MEGKÜLÖNBÖZTE TÉS Mennyire egyedi a márka RELEVANCIA Mennyire felel meg a célcsoport igényeinek a márka MEGBECSÜLTSÉ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2015. január 29.. www.vassandi.hu MEGKÜLÖNBÖZTE TÉS Mennyire egyedi a márka RELEVANCIA Mennyire felel meg a célcsoport igényeinek a márka MEGBECSÜLTSÉ."— Előadás másolata:

1 2015. január 29.

2 www.vassandi.hu

3 MEGKÜLÖNBÖZTE TÉS Mennyire egyedi a márka RELEVANCIA Mennyire felel meg a célcsoport igényeinek a márka MEGBECSÜLTSÉ G Milyen a márka megítélése, megbecsültsége ISMERTSÉG Mekkora a márka hatóköre, ismertsége Jövőbeni potenciál Jelenlegi pozíció Forrás: Y&R, BAV www.vassandi.hu

4

5

6

7 Példakép Munkatársa k, szakmabeli ek Én www.vassandi.hu Ügyfelek Család, barátok

8 www.vassandi.hu ÖNISMERET, BELSŐ MUNKA MEGKÜLÖNBÖZT ETÉS és RELEVANCIA MEGBECSÜLT SÉG ISMERTSÉG

9 www.vassandi.hu


Letölteni ppt "2015. január 29.. www.vassandi.hu MEGKÜLÖNBÖZTE TÉS Mennyire egyedi a márka RELEVANCIA Mennyire felel meg a célcsoport igényeinek a márka MEGBECSÜLTSÉ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések