Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette:

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette:"— Előadás másolata:

1 1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette:

2 2 Köszöntés, mottó

3 3 Használat

4 4 Tartalom 1.Általános szempontok (5.) Általános szempontok (5.)Általános szempontok (5.) 2.Megjelenési formák (10.) Megjelenési formák (10.)Megjelenési formák (10.) 3.Jelek, jelzések (15.) Jelek, jelzések (15.)Jelek, jelzések (15.) 4.Nyomtatott anyagok (20.) Nyomtatott anyagok (20.)Nyomtatott anyagok (20.) 5.Elektronikus anyagok (25.) Elektronikus anyagok (25.)Elektronikus anyagok (25.) 6.Egyéb (53.) Egyéb (53.)Egyéb (53.) 7. SWOT analízis (57.)SWOT analízis (57.)

5 5 1. Általános jellemzés Ide egy kép (témával kapcsolatos)

6 6 Az intézmény tevékenysége 5-10 sorban

7 7 Célközönség

8 8 Szervezeti kultúra és filozófia

9 9 Szervezeti magatartás

10 10 2. Megjelenési formák Ide egy kép (montázs)

11 11 A cég helye a településen Kép az épületről

12 12 Közvetlen külső bemutatása ZászlókÉpület Épület környezete Beltér Néhány életkép

13 13 Belső eligazító táblák Kép

14 14 Általános belső megjelenés PortaVevőszolgálatLábtörlő

15 15 3. Jelek és jelzések Kép

16 Akusztikus jelek ZeneSzignál Szlogen metalingvisztikája (milyen hangnemben: tárgyilagos, erotikus, erélyes, ripacs, géphang stb.) Jelzőhangok Ezek technikai kivitelezése (technikai hibák, beszéd dinamika, kísérőzene és beszéd kapcsolata, zörejek) Kísérőzene ismétlődése (loop) idegesítő Zavaró hanghatások az ügyfélszolgálatban Összességében az akusztikus feeling

17 Vizuális elemek Kép

18 Logó Forma, szín Textúra Faktúra (felület minőség, élénk, rusztikus, koptatott stb. Utalás a cég tevékenységére

19 Szlogen Írott vagy hang Szlogen tartalma, mennyire ütős Milyen a hanghordozása Gyakoriság Van-e hozzá kísérőzene

20 20 4. Nyomtatott anyagok Kép (montázs)

21 Levélpapír, boríték kép

22 Névjegykártya, matrica kép

23 23 Nyomtatvány 1 kép

24 24 Nyomtatvány 2 kép

25 25 5. Elektronikus médiumok Kép Film, CD, weboldal, mobil oplogo

26 Prezentáció háttér kép

27 27 Prezentáció címkép kép

28 28 Prezentáció értékelés A cégnél lévő prezentációk értékelése MargókTartalomTagolás Színek, háttér Szinergia (szöveg-kép kapcsolata) Olvashatóság, navigáció, interakció

29 Spotfilmek, reklámfilmek Egy filmrészlet

30 30 Szinopszis Film forgatókönyv Ötlet, célközönség IdőtartamSzereplőkHelyszín Utómunkálatok igénye Közzététel helye

31 31 Meglévő reklámfilm értékelése Milyen a hatása (informál, mozgósít) Blickfang (tekintetfogó a reklámban, egyedi, eredeti ötlet)

32 Multimédia kép

33 33 Screenshot 1

34 34 Screenshot 2

35 35 Screenshot 3

36 36 Multimédia értékelése 1.A tartalom 2.Átláthatóság 3.Struktúra 4.Navigáció 5.Kommunikáció, interakció 6.Pedagógiai, didaktikai szempontok 7.Pszichológiai, ergonómiai szempontok

37 37 Médiumok részletes értékelése Kép (szöveg, kép hang, mozgóképelemek montázs)

38 38 Multimédiás szövegelemek értékelése Olvashatóság,Képernyőtartalom Dinamika (animált szövegelemek) Előtér és háttér kapcsolata Kiemelés, tagolás, felsorolások, alcímek Tömbszerűség kerülése Szem és fülbarát megjelenítés

39 39 Multimédiás állóképek értékelése Vonalas, színkitöltéses, fotorealisztikus Vonalvastagságok Színek, és színkitöltések Felbontás, színmélység, élesség KépméretKompozícióKiemelésLáthatóságÉrtelmezhetőség Szinergia (szöveg és kép kapcsolata)

40 40 Multimédiás animáció értékelése A mozgás folytonossága Filmszerű vagy interaktív Felbontás, színmélység, élesség KépméretKompozícióKiemelésLáthatóságÉrtelmezhetőség Szinergia (szöveg és animáció kapcsolata)

41 41 Multimédiás mozgóképelemek értékelése Technikai kivitelezés Hibák Kameramozgás, variózás, állvány használat hiánya, fehéregyensúly, élesség, megvilágítás Műfaji sajátosságok (kompozíció, szín és formavilág, montázs, képsor építés)

42 42 Multimédiás hang elemek Narráció, aláfestő zene, effektek Technikai kivitelezés Zavaró hatások

43 43 Multimédiás hivatkozások értékelése Hivatkozások száma MűködőképességeHitelessége Szerző, cím, oldalszám, év URL:

44 Weboldal elemzése Ide be lehet tenni egy montázst vagy a weboldal introját (ha van) A oldalon tájékozódni erről! A pontos link: ?id=38 ?id=38 ?id=38

45 45 A látogatók igényeinek való megfelelés

46 46 Tájékozódás és navigáció

47 47 Tartalom eredetisége

48 48 A külső megjelenés esztétikuma A külső megjelenés esztétikuma

49 49 Használhatóság és működőképesség

50 Mobil eszközök montázs

51 51 Oplogo értékelése 1 Találó utalás a cégre Dinamika Mennyire globális Eredetiség

52 52 Oplogo értékelése 2

53 53 6. Egyéb

54 54 Járművek

55 55 Munkaruházat

56 56 Kültéri reklámok

57 57 7. SWOT analízis Montázs

58 58 Erősségek, gyengeségek

59 59 Veszélyek és lehetőségek

60 60 SWOT analízis összegezve

61 61 Vége Készítette: Kovács Dóra Elérhetőségek : …………


Letölteni ppt "1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette:"

Hasonló előadás


Google Hirdetések