Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi."— Előadás másolata:

1 Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi Tagiskola 1 Közoktatási Igazgatóság

2 Intézményünk fejlesztési elemei 1. Legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás” kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása 5. osztály: Tanár: Gecse Istvánné 2 Közoktatási Igazgatóság

3 Intézményünk fejlesztési elemei 2. Legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása 1.osztály Tanár: Mónosné Döbör Cecília 3 Közoktatási Igazgatóság

4 Intézményünk fejlesztési elemei 3. választott kulcskompetencia területen Legalább egy tanulócsoportban, további egy választott kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása; Idegen nyelv: német 6. osztály Tanár: Szőkéné Németh Ibolya 4 Közoktatási Igazgatóság

5 Intézményünk további fejlesztési elemei 4. szakrendszerű Tantárgytömbösített oktatás a szakrendszerű oktatásban: A Kt. 52.§ (3) szerint a kötelező tanórai foglalkozások teljes intézményi időkeretének legalább %-a mértékéig. Történelem: 5. osztály Tanár: Kardos Szabina 5 Közoktatási Igazgatóság

6 További elvárások Az egyéb kötelező tevékenységeket úgy kell megtervezni, hogy annak körében (a tanulásszervezési eljárások bevezetésének keretében) a következő kötelező elemek megvalósuljanak: – Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként: „A természet megismertetése és védelme” –Legalább egy témahét megszervezése tanévenként: „Karácsonyi ünnepkör” –Legalább egy moduláris oktatási program megszervezése: egészséges életmód. 6 Közoktatási Igazgatóság


Letölteni ppt "Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések