Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 5.3.8.-11/A1. Hogyan született a KÉREM? Ötletgazda: Főkefe Közhasznú Nonprofit Kft. Születés helyszíne:TÁMOP 5.3.8.-11/A1 Létrehozó - DIFFERENT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 5.3.8.-11/A1. Hogyan született a KÉREM? Ötletgazda: Főkefe Közhasznú Nonprofit Kft. Születés helyszíne:TÁMOP 5.3.8.-11/A1 Létrehozó - DIFFERENT."— Előadás másolata:

1 TÁMOP /A1

2 Hogyan született a KÉREM?

3 Ötletgazda: Főkefe Közhasznú Nonprofit Kft. Születés helyszíne:TÁMOP /A1 Létrehozó - DIFFERENT

4 KÉREM létrehozása segítséget nyújt: - megváltozott munkaképességű munkavállalók tájékozódásának elősegítésében, - akkreditált munkáltatók: oktatási és rehabilitációs osztályok működésében, - fenntartó, - tulajdonos, - nyílt munkaerő piaci munkáltatók számára.

5 Szakmai képzések oktatása Létszám: 420 fő Helyszínek: Budapest, Szombathely, Jánosháza, Bejcgyertyános, Jászapáti, Tiszanána, Poroszló, Szakmai képzések: Kerti munkás, park gondozó, tisztítás technológiai asszisztens – OKJ, Akkreditált tanfolyamok: papíripari termékkészítő, vagyonőr, varrónő, mechanikai összeszerelő, minőség ellenőr tanfolyamok, stb……..

6 Rehabilitációs foglalkoztatást megvalósító helyszínek=oktatási helyszínek

7 KÉREM szerepe az oktatásokban Szükségletfelmérő kérdőívek Jelentkezési lapok Felnőttképzési szerződések Iskolai végzettségeket igazoló dokumentumok kezelése, Naplók Tanmenetek Órarendek Online – vizsgára jelentkezés

8 KÉREM - Oktatás a képzésre való helyszíni (telephelyi) jelentkezés megkönnyítése, amelyben a munkavállalók saját profiljukon keresztül megtekinthetik a számukra elérhető tanfolyamokat és azok időpontjait – ennek köszönhetően várólisták kialakítása, a rendszer eleme az értesítésküldés támogatása az elküldött, elfogadott, elutasított jelentkezésekről és a képzés pontos adatairól, képzési programokhoz kapcsolódó tanfolyamok és vizsgák indulásának / menetének naprakész nyilvántartása, helyszíni betekintési lehetőségek biztosítása.

9 KÉREM- Oktatás képzésen résztvenni kívánók képzési szükségleteinek, egyéni képzési terveinek összehozása a képzési kínálattal, minőségbiztosítási tevékenység (tanfolyam-értékelés) támogatása, statisztikák készítése, a rendszer támogatja az életpálya követést: a munkavállalók szervezeten belüli szakmai életútjának nyomon követését; a megszerzett vagy rendelkezésre álló kompetenciák figyelembevételével a szervezetben, vagy azon kívül betölthető pozíciók nyilvántartását, a bérelszámolási folyamatok segítése: a DEKÁD-rendszerrel összhangban kimutatás készítésének lehetősége arról, hogy az adott munkavállaló egy adott hónapban / időszakban hány órát részesült képzésben, kapcsolattartási-, panasztételi lehetőségek kibővítése, közvetlen on-line tájékoztatás.

10 KÉREM szerepe az oktatásban Összefoglalva: megkönnyíti, átláthatóvá teszi, Szervezi, rendezi, összegzi, lezárja az oktatással kapcsolatos dokumentumokat.

11 KÉREM szerepe és hasznossága a rehabilitációban FŐKEFE nem rendelkezett rehabilitációs szoftverrel, Minden dokumentumot kézzel készítünk és rögzítjük táblázatokba, word dokumentumokban és kezeljük külön-külön, Statisztikák készítése nehézkes, Pontos adatbázis rehabilitációs tekintetben nincs, Leszűrésekre csak a bér programunkban szereplő adatokra van lehetőség. FŐKEFE nem rendelkezett rehabilitációs szoftverrel, Minden dokumentumot kézzel készítünk és rögzítjük táblázatokba, word dokumentumokban és kezeljük külön-külön, Statisztikák készítése nehézkes, Pontos adatbázis rehabilitációs tekintetben nincs, Leszűrésekre csak a bér programunkban szereplő adatokra van lehetőség.

12 KÉREM szerepe és hasznossága a rehabilitációban Személyes rehabilitációs tervek éves kiértékelése, szükségletek felmérése országos viszonylatban, segítő szolgáltatások tervezésének folyamatai, sikeres rehabilitáció elősegítése, - tranzitálási folyamatának elősegítése, munkapróbák helyszíneinek, munkaköreinek, tapasztalatainak összegzése, fenntartó számára történő statisztikák készítése, mely iránymutató a következő év tervezési folyamataiban. Személyes rehabilitációs tervek éves kiértékelése, szükségletek felmérése országos viszonylatban, segítő szolgáltatások tervezésének folyamatai, sikeres rehabilitáció elősegítése, - tranzitálási folyamatának elősegítése, munkapróbák helyszíneinek, munkaköreinek, tapasztalatainak összegzése, fenntartó számára történő statisztikák készítése, mely iránymutató a következő év tervezési folyamataiban.

13 Miben segíti a jövő rehabilitációs munkáját? Betölthető munkakörök, tevékenységek Jelenlegi foglalkoztatási forma megfelelő-e a számára? Igen Nem Eredeti szakmájában munkakörében szeretne dolgozni? Igen Nem Egyéb:………………………………………………………………………………………………………… ……… Foglalkoztatási formák: Bedolgozói jogviszonyban dolgozna-e? Igen Nem Távmunkában dolgozna - e ? Igen Nem Védett foglalkoztatási formában dolgozna-e? Igen Nem Integráltan, a nyílt munkaerőpiacon jelen egészségi állapotában tudna-e dolgozni? Igen Nem Betölthető munkakörök, tevékenységek Jelenlegi foglalkoztatási forma megfelelő-e a számára? Igen Nem Eredeti szakmájában munkakörében szeretne dolgozni? Igen Nem Egyéb:………………………………………………………………………………………………………… ……… Foglalkoztatási formák: Bedolgozói jogviszonyban dolgozna-e? Igen Nem Távmunkában dolgozna - e ? Igen Nem Védett foglalkoztatási formában dolgozna-e? Igen Nem Integráltan, a nyílt munkaerőpiacon jelen egészségi állapotában tudna-e dolgozni? Igen Nem

14 Személyes rehabilitációs terv Pályaterv a szakmai érdeklődés, képzettség, személyiség és a munkaerő piaci igényeknek megfelelően: Rövid és hosszú távú célok: Nem rendelkezik célokkal: O Szeretne továbbtanulni: Nem Igen Szeretne munkahelyet változtatni: Nem Igen Egyéb:………………………………………………………………………… Pályaterv a szakmai érdeklődés, képzettség, személyiség és a munkaerő piaci igényeknek megfelelően: Rövid és hosszú távú célok: Nem rendelkezik célokkal: O Szeretne továbbtanulni: Nem Igen Szeretne munkahelyet változtatni: Nem Igen Egyéb:…………………………………………………………………………

15 Személyes rehabilitációs terv Megfelelő foglalkoztatás biztosítását gátló körülmények feltárása: Megfelelő foglalkoztatást akadályozó tényezők: Egészségi állapot, alacsony iskolai végzettség, lakóhelyén jelenlévő munkanélküliség, családi körülmények, rossz anyagi helyzet, önállóság hiánya, egyéb:………………………………………………………………………… Megfelelő foglalkoztatás biztosítását gátló körülmények feltárása: Megfelelő foglalkoztatást akadályozó tényezők: Egészségi állapot, alacsony iskolai végzettség, lakóhelyén jelenlévő munkanélküliség, családi körülmények, rossz anyagi helyzet, önállóság hiánya, egyéb:…………………………………………………………………………

16 Tranzit cselekvési terv Tranzitálási cselekvési tervben meg kell határozni a nyílt munkaerő piacon betölteni kívánt munkakört, KÉREM szoftverből ennek az adatnak a leszűrése tájékoztatást nyújthat majd a nyílt munkaerő piaci munkáltatók számára, a megváltozott munkaképességű munkavállalók által betölteni kívánt munkakör tekintetében. Előnye: elősegíti a tervezést Tapasztalatok, eredményekről információ halmazokat fog tartalmazni, amelyek szűrése esetén szintén a munkáltatók tervezési, felvételi folyamatait segíti elő. Tranzitálási cselekvési tervben meg kell határozni a nyílt munkaerő piacon betölteni kívánt munkakört, KÉREM szoftverből ennek az adatnak a leszűrése tájékoztatást nyújthat majd a nyílt munkaerő piaci munkáltatók számára, a megváltozott munkaképességű munkavállalók által betölteni kívánt munkakör tekintetében. Előnye: elősegíti a tervezést Tapasztalatok, eredményekről információ halmazokat fog tartalmazni, amelyek szűrése esetén szintén a munkáltatók tervezési, felvételi folyamatait segíti elő.

17 Kompetenciák TÁMOP /A1 keretében 3200 megváltozott munkaképességű személy kompetencia felmérését végeztük el, Kompetencia felmérő eredményeit rögzítettük a KÉREM szoftverben, Lehetőséget biztosít a kompetenciák összegzésére majd word dokumentumban 2 perc alatt kiállítható, ezáltal megtudjuk milyen erősségekkel és gyengeségekkel rendelkezik a munkavállaló. TÁMOP /A1 keretében 3200 megváltozott munkaképességű személy kompetencia felmérését végeztük el, Kompetencia felmérő eredményeit rögzítettük a KÉREM szoftverben, Lehetőséget biztosít a kompetenciák összegzésére majd word dokumentumban 2 perc alatt kiállítható, ezáltal megtudjuk milyen erősségekkel és gyengeségekkel rendelkezik a munkavállaló.

18 KOMPETENCIÁK Minőségorientáltság, Megbízhatóság, Felelősségvállalás, Önállóság, csoportmunka, szabálykövetés, Együttműködés, Szervezőkészség, Figyelemmegosztás, Monotónia tűrés, Nyitottság, kommunikáció, problémamegoldás, motiváltság, stressz Minőségorientáltság, Megbízhatóság, Felelősségvállalás, Önállóság, csoportmunka, szabálykövetés, Együttműködés, Szervezőkészség, Figyelemmegosztás, Monotónia tűrés, Nyitottság, kommunikáció, problémamegoldás, motiváltság, stressz

19 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "TÁMOP 5.3.8.-11/A1. Hogyan született a KÉREM? Ötletgazda: Főkefe Közhasznú Nonprofit Kft. Születés helyszíne:TÁMOP 5.3.8.-11/A1 Létrehozó - DIFFERENT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések