Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1.Likviditási mutatók: arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel fedezettségét mérik. 2. Tőkeszerkezeti (eladósodottsági)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1.Likviditási mutatók: arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel fedezettségét mérik. 2. Tőkeszerkezeti (eladósodottsági)"— Előadás másolata:

1 1.Likviditási mutatók: arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel fedezettségét mérik. 2. Tőkeszerkezeti (eladósodottsági) mutatók: az összes eszköz/jövedelem/ cash flow és adósság arányát mutatják 3.Működési mutatók: a menedzsment eredményességét mérő mutatók, amelyeknek két fajtája 3.1. Jövedelmezőségi mutatók 3.2. Hatékonysági mutatók 4.Kockázati mutatók: a hitelezők és tulajdonosok hozamának bizonytalanságát mérő mutatók 5.Növekedési mutatók: az időben eltérő pénzügyi adatok változásának, ütemét számszerűsítő arányszámok 6.Részvény és piaci mutatók: az egy részvényre vetített, értékpapírpiaci információkat tükröző mutatók 7. Pénzügyi megtérülési mutatók: egy projekt megtérülését elemző mutatók Pénzügyi-számviteli mutatók

2 Logisztika Fogalma Logisztikai rendszer feladatai A 7 M A logisztikai rendszer részei A logisztikai stratégia Készletgazdálkodási modellek (mind a 4)

3 A vállalat céljai és küldetése A küldetés főbb területei Vállalati célok Vállalatok érintettjeiVállalatok érintettjei Az ösztönzési rendszer, Maslow-piramisAz ösztönzési rendszer, Maslow-piramis

4 Marketing Marketing stratégia Alapvető feladatai, célja A marketing mix elemei

5 Termékpolitika Összetevői A TERMÉKÉLETCIKLUS ELMÉLET FŐBB JELLEMZŐI Eltérő marketing elemek a fejlődési szakaszokban Termékfejlesztés szakaszai

6 Árpolitika Feladatai Árpolitikai stratégia készítésének lépései Árpolitikai célok kiválasztása Promóciós árképzés típusai

7 Értékesítési politika Célja és feladata Értékesítési csatornák típusai Az értékesítést meghatározó főbb tényezők

8 Kommunikációs politika Fogalma Négy eleme a) reklám b) személyes eladás c) eladásösztönzés d) PR Ezek részletezése

9 Stratégiai menedzsment Stratégia fogalma Stratégiai tervezés és menedzsment Vállalati cél és stratégia kapcsolata A vállalati stratégia típusai – a kialakítás módja szerint Stratégiai menedzsment 3 eleme A stratégiai menedzsment folyamata A Porter-féle öt erő (iparág-elemzési) módszer

10 A stratégia 5 P-je A vállalati stratégia típusai a kialakítás módja szerint, ezek jellemzése Stratégia típusai a versenyhelyzet szerint, ezek jellemzése

11 Tág környezet (PESTEL módszer) BCG – mátrix Sikeres és sikertelen termék utak SWOT-elemzés Vállalatvezetési modellek


Letölteni ppt "1.Likviditási mutatók: arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel fedezettségét mérik. 2. Tőkeszerkezeti (eladósodottsági)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések