Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon."— Előadás másolata:

1 SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon

2 Cél: a GF által nyújtott gazdálkodási folyamatokra vonatkozó szolgáltatói szerződések kialakításával a működési hatékonyság, belső integráció növelése, a támogatói belső szolgáltatások fejlesztése, szervezeti kultúraváltás támogatása. Lehetőséget arra, hogy egy integrált szervezeten belül egyértelműek legyenek az elvárások, felelősségek, döntések, transzparensek a belső szolgáltatások költségei és a színvonalmutatók által vezérelten történjen a támogató szervezetek erőforrás allokációja. A működési hatékonyság javítását célzó fejlesztés megvalósításában a Gazdasági Főigazgatóság valamennyi szervezeti egysége érintett.

3 SLA ( Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Kiemelt szakmai feladatok: o gazdálkodási folyamatokra vonatkozó szolgáltatások meghatározása (szakmai tartalom, elvárt szolgáltatási színvonal, ennek minimum értéke, inputok/outputok,) o tervezési, mérési, elszámolási, értékelési monitoring folyamatainak kialakítása, o árak kialakítása (szolgáltatások fix és változó költségtartalma) és meghatározása, o a költségelszámoláshoz szükséges adatgyűjtés és elszámolás folyamata, o módszertanok dokumentálása,

4 SLA ( Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Mérföldkövek a projekt során: o az SLA projekt scope-jának specifikálása, tanácsadó partner kiválasztása (2 hónap) o szolgáltatások meghatározása, helyzetelemzés (1 hónap) o szolgáltatás katalógus elkészítése, szolgáltatás tervezés, véglegesítés, belső szolgáltatási rendszer adatkapcsolatainak definiálása, javaslat az SLA rendszer meglévő informatikai alkalmazásokban történő támogatására, rendszerterv elkészítése (4 hónap) o folyamatszabályozás (ügyvitel, reklamáció kezelés, tervezés, árképzés, értékelés, ellenőrzés (2 hónap) o módszertan kidolgozása, változáskezelés, dokumentálás, szerződések előkészítése (3 hónap) A projekt teljes időtartama: 12 hónap


Letölteni ppt "SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon."

Hasonló előadás


Google Hirdetések