Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas."— Előadás másolata:

1 TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas

2 Innováció? Pénz nélkül?  Minden ráfordítás energiaigényes.  Az energia pénzbe kerül… és egyre többe.  Miért lenne ez másként az oktatásban?

3 Ötlet  Az iskolaépület kihasználtságának felmérése  Olyan tér kijelölése az épületen belül, ahol az anyagi ráfordítás a legkisebb, de még vállalható  Erőforrásigény (emberi és anyagi) felmérése  Megvalósíthatósági terv  Terv megbeszélése  Megvalósítás

4 Ha terem nincs…  A tanulási terekkel szemben támasztott követelmények - lehetőségekhez képest minél jobb - megvalósítása volt elsődleges szempontunk.

5 Hát akkor hol is? Hogyan?  Az egyik lehetséges helyiség az aula egy békésebb „sarkának” kihasználása  A könyvtár bejáratához közel alakítottunk ki egy „sarkot”, ami a tanulási terek több fontos kritériumának megfelel (csendes, kevésbé forgalmas).

6 „Tanulási tér” 1.0b

7 Közösségi „nemvirtuális” tér 1.0b

8 A könyvtárban is bővítettük a lehetőségeket

9 Az ergonómián még javítanunk kell

10 Mi azért a diákokkal együtt örülünk…

11 Tanulási tér, projekt összegzés  A diákok használják és kihasználják az új lehetőséget  Javukra válik, és ötleteikkel segítik a megvalósítás folyamatát  Előkészületben van a „tanulási tér” továbbfejlesztése 2.0-ás verzióra (külső segítség igénybe vételével)

12 Készítette: Karaszi Csaba – Varga Csaba Kiskunhalas, április 22-én


Letölteni ppt "TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas."

Hasonló előadás


Google Hirdetések