Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Budapest 2008. évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Budapest 2008. évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények."— Előadás másolata:

1 Budapest évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények

2 Vendégek-, és vendégéjszakák számának alakulása (2007) Szám Változás %-ban, előző év azonos időszakához képest Vendégek ,2 Vendégéjszakák ,8 Átlagos tartózkodási idő 2,5 nap

3 Előző év azonos időszaka=100% VendégVendégéjszaka Január-július97,596,3 Augusztus107,6102,6 Szeptember104,8103,0 Október105,1105,9 November112,5115,7 December114,1111,1 Augusztus-december108,8107,1 Összes102,2100,8 Budapesti kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalmi adatai (2007)

4 Budapesti kereskedelmi szálláshelyek szállásdíj-bevételei Előző év=100% ,6116,5114,099,6* * A Magyar Szállodaszövetség szerint a 2007.évi erős Forint éves bevételcsökkentő hatása 6-6,5%. Így 2006.évi bázisárfolyamon számítva a bevételek 105,6-106,1%-ra nőttek 2007-ben.

5 Budapesti kereskedelmi szálláshelyek bruttó szállásdíj-bevételei Előző év azonos időszaka=100% FtVáltozás (%) Január-július ,8 Augusztus ,3 Szeptember ,1 Október ,7 November ,9 December ,1 Augusztus-december ,5 Összes ,6

6 Külföldiektől származó szállásdíj-bevételek (Ft) Előző év=100% ezer ezer ezer ezer 116,7111,1118,9101,2 Csúcson a külföldiek által generált szállásdíj-bevételek!

7  A budapesti szállásdíj-bevételek 91,4%-a külföldi vendégektől származik  A külföldiektől származó bruttó szállásdíj-bevétel 2007-ben 1,2%-kal növekedett  Magyarországon a külföldiek által generált bevételek 74,4%-a Budapesten realizálódikTények

8 Előző év azonos időszaka=100% VendégéjszakaVáltozás (%) Németország ,8 Nagy-Britannia ,0 USA ,1 Olaszország ,4 Spanyolország ,0 Skandinávia ,8 Franciaország ,5 Japán ,0 Oroszország ,4 Ausztria ,1 TOP10 küldődesztináció 2007

9 Budapest turisztikai promóciója 2008

10 Budapest új turisztikai arculata  Új turisztikai arculat bevezetése Budapest készülő városarculatához illeszkedve  2008-tól minden eszköz és megjelenés az új arculat szerint

11 Budapest Guide címlap

12 Utazás Kiállítás stand látványkép

13 Sütő utcai Tourinform iroda látványterv

14 Spanyolország Oroszország Kína Marketingtevékenység kiemelt célpiacai 2008-ban

15  a MT ZRT madridi külképviseletével és a BKD RMI-vel közös komplex reklámkampány Madridban és Barcelonában elektronikus nyomtatott kültéri megjelenések kulturális programok  kampány Sevillában és Bilbaoban a ClickAir közvetlen budapesti járatnyitásához kapcsolódóan Akciók Spanyolországban

16 Akciók Oroszországban  intenzív részvétel a moszkvai és a szentpétervári turisztikai kiállításokon  a BKD RMI-vel közös roadshow, prezentáció-, és tárgyalássorozat orosz tour operatorok, újságírók, légitársaságok részvételével

17 Akciók Kínában  Pekingi köztéri megjelenés a MT ZRT külképviseletével és a BKD RMI-vel közösen  Budapest információs stand a COTT-n, Kína legnagyobb kiutazó vásárán

18 Közép-Európai városok közös kampánya az USA-ban „ Seven Stars of Central Europe” „Central European Experience” Budapest-Bécs-Berlin-Prága-Salzburg-München-Drezda Magyarország, Németország, Ausztria, Csehország, Szlovákia, Lengyelország  Közös honlap  Közös fizetett hirdetések  Negyedévente hírlevél  2008 februárban prezentációs sorozat Dallasban, Atlantában, Houstonban és Tampában

19 Budapest a Futball EB-n  1 oldalas megjelenés a 2008-as Futball Európa Bajnokság hivatalos műsorfüzetében  6 ország, összesen 9 millió olvasó ? Partnerek ?

20 Budapest Internetes kampány  Budapest imázsfilmek és tematikus spotok új arculati elemekkel történő aktulizálása  Budapest-filmek terjesztése a legnépszerűbb videomegosztó oldalakon keresztül  Budapest slide-show terjesztése en keresztül

21 Új üzleti tevékenységek  Könyvkiadás  Internetes hirdetési felületek kialakítása és értékesítése  Tourinform irodák bevételeinek növelése

22 Szolgáltatásbővítés a Tourinform irodákban  Internetes terminálok és ajándékbolt kialakítása a Sütő utcai irodában  Ajándékbolt és internetes hozzáférés kialakítása a Várban  Irodabővítés és utasbiztosítási üzletág kialakítása a Ferihegyi irodában  Új információs pont és pénzváltó nyitása a Teréz körúton

23  "You are here„ típusú térképek a BKV-val együttműködésben  Vonzerőtáblák kiépítése több nyelven  Élménytáblák - kiemelkedő panorámával rendelkező területek látványelemeit bemutató domborzatos többnyelvű táblák  Turisztikai környék-táblák a kerületi önkormányzatokkal együttműködve Turistainformációs táblarendszer újdonságai

24  Európa legjobb 10 vására között  150 kulturális program, kapcsolódó rendezvények  600ezer látogató  2008-ban 10 éves jubileum Budapesti Karácsony

25  BKV  Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.  Studio Metropolitana  Fővárosi Önkormányzat, Városarculati Iroda  Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány  Szakmai szövetségek Szakmai együttműködések

26 Megjelenés az Utazás 2008 Kiállításon  150 nm-es stand az új arculat szerint, ötvözve a Vizek Éve és a Reneszánsz Év vizuális elemeit  Ingyenes megjelenési lehetőség a budapesti turisztikai szolgáltatók, látnivalók, kulturális intézmények számára

27 BTH kiadványok 2008-ban Budapest Guide ingyenes, 17 nyelven, pld. City Map ingyenes turisztikai térkép, 3 nyelven, pld., új A3- as tépőtömbös változat Tájékozottan Budapesten ingyenes, 5 nyelven, pld Várséták ingyenes, 6 nyelven, pld Statisztikai kiadvány ingyenes szakmai kiadvány, 5000 pld, 2 nyelven

28 Köszönöm a figyelmet! Fekete László


Letölteni ppt "Budapest 2008. évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények."

Hasonló előadás


Google Hirdetések