Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint."— Előadás másolata:

1 2014. október 3.

2 A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint megfogalmazott cikk Tartalomba épülő megoldás Mikor ajánljuk, mint eszközt? Ha a célcsoport informálása és/vagy edukációja fontos Ha fogyasztható és érdekes, az adott kiadvány tartalmához és stílusához illeszkedő formába lehet önteni 2

3 RENDELHETŐ FELÜLETEK 3

4 PR CIKK LISTAÁRAK (1) 4 Leadandó formátum:.doc, a képeket kérjük külön is csatolni, és a dokumentumban jelölni a helyüket. 1 A videót előzetesen kérjük feltölteni az indavideo.hu-ra, és a videóra mutató linket kérjük leadni a cikkel együtt. FelületListaár/napLeadandó anyag Index címlap „A” pozíció Ft PR lead kiemelés (szövegdoboz): cím: max. 35 karakter szóközökkel lead: max. 200 karakter szóközökkel PR cikk: terjedelme nem korlátozott, ajánlott hosszúság max karakter szóközökkel 2-3 statikus kép vagy videó elhelyezhető a cikkben 1 Index címlap „B” pozíció Ft Index Belföld Ft / hét Index Külföld Ft / hét Index Gazdaság Ft / hét Index Tech Ft / hét Index Tudomány Ft / hét Index Kult Ft / hét

5 PR CIKK LISTAÁRAK (2) 5 FelületListaár/napLeadandó anyag Index mobilweboldal címlap + cikkoldalak banner „A” helyen Ft PR lead kiemelés (szövegdoboz): cím: max. 35 karakter szóközökkel lead: max. 200 karakter szóközökkel PR cikk: terjedelme nem korlátozott, ajánlott hosszúság max karakter szóközökkel 2-3 statikus kép vagy videó elhelyezhető a cikkben 1 Index mobilweboldal címlap + cikkoldalak banner „B” helyen Ft Napi.hu címlap + cikkoldalak Ft Velvet címlap + cikkoldalak Ft Dívány címlap + cikkoldalak Ft Totalcar címlap + cikkoldalak Ft WEBBeteg.hu címlap + cikkoldalak Ft Inforadio.hu Ft Leadandó formátum:.doc, a képeket kérjük külön is csatolni, és a dokumentumban jelölni a helyüket. 1 A videót előzetesen kérjük feltölteni az indavideo.hu-ra, és a videóra mutató linket kérjük leadni a cikkel együtt.

6 6 PR videó gyártási lehetőségekről érdeklődjön kapcsolattartójától.

7 EXTRA PR KEDVEZMÉNY Minimum 2 millió Ft listaáras pr cikk és/vagy videó megrendelés esetén +5% mennyiségi kedvezményt biztosítunk. 7

8 INDEX CÍMLAP INDEX MOBILWEBOLDAL 8 PR cikk „A”

9 NAPI.HU + TOTALCAR 9 Napi.hu címlap Totalcar címlap

10 DÍVÁNY + VELVET 10 Velvet címlapDívány címlap

11 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat Digitális Közönségmérési Tanács – OLA, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 11

12


Letölteni ppt "2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint."

Hasonló előadás


Google Hirdetések