Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MEGHÍVÁS. MEGHÍVÁS - TELEFONÁLÁS ÉRDEKLŐDÉS KERESÉS ÜGYFÉLSZŰRÉS IDŐPONT EGYEZTETÉS ELADÁS.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MEGHÍVÁS. MEGHÍVÁS - TELEFONÁLÁS ÉRDEKLŐDÉS KERESÉS ÜGYFÉLSZŰRÉS IDŐPONT EGYEZTETÉS ELADÁS."— Előadás másolata:

1 MEGHÍVÁS

2 MEGHÍVÁS - TELEFONÁLÁS ÉRDEKLŐDÉS KERESÉS ÜGYFÉLSZŰRÉS IDŐPONT EGYEZTETÉS ELADÁS

3 APROPÓ

4 Hogyan kell rendezni?

5 PIACI REALITÁS

6 APROPÓK SÁRGA CSEKKEK SVÁJVI FRANK ARRA JÁROK, BEUGORHATOK-E? KELLENE Ft! JÓZSI IS OTT LESZ LÁTTAM, AZ ÚJSÁGBAN, HOGY

7 Apropók fajtái: 1. határidős vásárlás az ügyfél fejében 2. törődés az ügyféllel, hogy aggódsz érte 3. keres valamit amit én szereztem meg neki 4. információ csere, válj tudás bázissá

8 KIFOGÁSOK KEZELÉSE 7

9 Telefonálás Menete 1. ADATBÁZIS 2. FELKÉSZÜLÉS 3. TÁRCSÁZÁS 4. BEMUTATKOZÁS és/vagy MEGHÖKKENTÉS 5. APROPÓ 6. A HÍVÁS CÉLJA 7. MEGERŐSÍTÉS 8. ELBUCSUZÁS 9. IKTATÁS

10 Nem számít!

11 A JEL

12 7 kifogás szétlövése

13 5 mondat a telefonáláshoz 1. Vágy. 2. Probléma. 3. A félelmek eltávolítása! 4. Meghívás/Találkozó. 5. Előnyö átbeszélése.

14 Első alaptörvény! NEWTON: Egy tehetetlen test nyugalomban marad, amíg... egy külsőerő nem hat rá.

15 Alaptörvény! NEWTON: Hatás-ellenhatás. Fáradt vagy friss. Vitatkozik vagy elad. Szenved vagy élvezi. Kudarc vagy siker.

16 A lezárás jelentése: A vevői félelmek eltávolítása! Előítéletek Korábbi rossz tapasztalatok. Félelmek.

17 Hogyan érte el Martin, hogy Bulgáriába menjek? A vevői félelmek eltávolítása!

18 A jó sorrend: 1. Vágy 2. Probléma 3. A vevői félelmek eltávolítása! 4. Bemutató. 5. Előnyök átbeszélése.

19 Vágy mondat Általában az emberek azért akarnak több pénzt keresni, hogy a vágyaikat, illetve első sorban a szükségleteiket ki tudják elégíteni.

20 Probléma mondat A legnagyobb probléma az emberek életében, hogy nem tanulták meg azt, hogy hogyan kell élni, mit lehet tenni,csak azt, hogy hogyan lehet valaki átlagos, illetve hogyan lehet jó munkavállaló.

21 Félelem kezelés: Már ismerem Ennek nagyon örülök. Akkor biztosan azt is tudod, hogy miért fontos most eljönnöd.

22 Félelem kezelés: Telített a piac Nem, közel sem, igazából most kezdődik. Most van lehetőséged arra, hogy idejében csatlakozz a lendülethez. Gyere el kedden 18:30-ra!

23 Félelem kezelés: Nekem nem működne Senkinek sem működött. De kitartottak addig, amíg nem kezdett el működni. Áldozat nélkül nincs siker, sem pénz.

24 Félelem kezelés: Már csináltam, de nem működött Lehet, de nem velünk. A mi csapatunk ereje hihetetlen erőt tud adni!

25 Ajánlat az előadásra: Szánj rá két órát, és megígérem, hogy teljesen képbe kerülsz, mikor jó neked kedden, vagy csütörtökön este hatkor?

26 Előny Ott sok olyan emberrel találkozhatsz, akik hasonló cipőben jártak, de már kimásztak a ból.

27 A kifogáskezelés felépítése 1. Megértem, hogy így gondolod. 2. Nem az a lényeg hogy..., hanem az hogy Kérdéssel visszatérni a lezáráshoz: Egyébként NEKED milyen megoldásod van a nyugdíjadra?

28 Kulcsszavak Lényeg Fontos Számít Kérdés

29 Most nem lehet, mert válság van. Valóban válságban van a világ gazdasága. El kell döntenünk, hogy teszünk-e valamit, vagy csak sodródunk az árral.

30 Nagyon rossz a piac. Tényleg megéltünk már szebb napokat is, nem túl rózsás a helyzet. Nekünk ezek között a körülmények között kell eredményeket elérnünk.

31 Manapság nem lehet semmit megtervezni. Tényleg nehéz pontosan megtervezni még a közeli jövőt is. Nekünk azon kell dolgoznunk, hogy eredményesek legyünk.

32 Ebben a világban nem lehet előre gondolkodni. Manapság valóban nem könnyű senkinek a helyzete, biztos vagyok benne, hogy most azért ülünk itt, hogy hosszabb távon gondolkodjunk.

33 Ebben a gazdasági helyzetben nem lehet. Valóban nehéz helyzetben van a gazdaság, nekünk azonban el kell döntenünk, hogy teszünk-e valamit a céljainkért, vagy beletörődünk a sorsunkba.

34 Ma mindenki tisztességtelen. Manapság tényleg, mindent átsző a korrupció, nekünk arra kell törekednünk, hogy tisztességes partnerekkel dolgozzunk.

35 ÉRTÉKESÍTÉS Az eladási kudarc forrása Kereskedő Vevő Érdeklődés Nem tudás Vágyakozás Megakadályozás Rákényszerítés Megakadályozás Vágyakozás Nem tudás Érdeklődés L. Ron Hubbard A KIBŐVÍTETT DEI-SKÁLA

36 Bemutatkozás 0. Névjegykártya., névjegykártya tartó. 1. Hány éves vagy. 2. CÉGED (3-4 Mondat: Mennyi ideje van jelen. Milyen nagyságrendű, erőssége és miben különbözik a konkurenciától. Mi az a probléma, amit kezel a cégem? Mi a hitvallásod.) 3. Hol laksz. 4. Család, GYEREKEK.

37

38

39 Szolgáltatások 6 napos VIP lezárás JEDI Képző - 3 nap Hogyan Tartsunk Előadást? - 1 nap Ft + áfa féláron csak most!

40 6 nap/20 óra CD Ft

41 45.ezer helyett 30.ezer itt és most! MLM Lezárási Útmutató: Folyamatos gyakorlás!

42 4.000 Ft helyett Ft

43 Youtube.com Tanácsadó TV – Kasza Tamás 1-3 On-line tanfolyam


Letölteni ppt "MEGHÍVÁS. MEGHÍVÁS - TELEFONÁLÁS ÉRDEKLŐDÉS KERESÉS ÜGYFÉLSZŰRÉS IDŐPONT EGYEZTETÉS ELADÁS."

Hasonló előadás


Google Hirdetések