Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szántó Ferenc A városi közösségi közlekedés irányítása BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szántó Ferenc A városi közösségi közlekedés irányítása BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat."— Előadás másolata:

1 Szántó Ferenc A városi közösségi közlekedés irányítása BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat

2 Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás  minden végponton, teljes üzemidőben  menetrend = keret  operatív indítás  teljesítmény-nyilvántartás vezetése

3 Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás  minden végponton, teljes üzemidőben  menetrend = keret  indítás operatív  teljesítmény-nyilvántartás vezetése

4 Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás  minden végponton, teljes üzemidőben  menetrend = keret  indítás operatív  teljesítmény-nyilvántartás vezetése

5 Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás  minden végponton, teljes üzemidőben  menetrend = keret  indítás operatív  teljesítmény-nyilvántartás vezetése

6 Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás  minden végponton  teljes üzemidőben  menetrend = keret  indítás operatív  teljesítmény-nyilvántartás vezetése

7 Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás

8  minden végponton, teljes üzemidőben  menetrend = keret  indítás operatív  teljesítmény-nyilvántartás vezetése

9 Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás

10

11

12

13  HÉV

14 Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás  végpontok közötti szabályozás  zavarelhárítás

15 Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás  végpontok közötti szabályozás  zavarelhárítás

16 Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás  végpontok közötti szabályozás  zavarelhárítás

17 Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás  körúti vonalközi irányítás: Petőfi híd Mester u. Blaha Lujza tér Nyugati pu. Margit híd, budai hídfő  zavarelhárítás kommunikáció: URH

18 Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás  körúti vonalközi irányítás: Petőfi híd Mester u. Blaha Lujza tér Nyugati pu. Margit híd, budai hídfő  zavarelhárítás kommunikáció: URH

19 Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás  körúti vonalközi irányítás: Petőfi híd Mester u. Blaha Lujza tér Nyugati pu. Margit híd, budai hídfő  zavarelhárítás kommunikáció: URH

20 Forgalomirányítás régen III. Átalakulási folyamat  önindítós viszonylatok  felfűzött járatok  végállomások magára hagyva

21 Forgalomirányítás régen IV. Jelenlegi helyzet  önindítás munkalap alapján  területi forgalomirányítás  szabályozások  központi zavarkezelés

22 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc A Fődiszpécseri Csoport helye a BKV ZRt. szervezetén belül

23 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Fődiszpécseri Csoport  a BKV ZRt. legfelsőbb forgalomirányító szerve felelős a teljes forgalom lebonyolításáért, személy- és vagyonbiztonság megóvásáért kapcsolatot tart a társaságon belüli és kívüli szervezetekkel szakszerű és tényszerű tájékoztatást nyújt hivatali időn túl vezérigazgatói átruházott jogkörrel rendelkezik  változások a Fődiszpécseri Csoport tevékenységében felgyorsult információáramlás zavarelhárítói kapacitás megnövekedett Forgalomirányítási Kódex Elektronikus Forgalmi Jelentés utastájékoztatási feladatkör jelentősen bővült

24 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Fődiszpécseri Csoport feladatai I. a forgalom megfigyelése  figyelemmel kíséri a közösségi közlekedés menetrend szerinti forgalmának lefolyását

25 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Fődiszpécseri Csoport feladatai II. zavarok kezelése  leggyakoribb eset a külső ok miatt keletkező forgalmi zavar  cél a forgalom mielőbbi megindítása

26 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Fődiszpécseri Csoport feladatai II. zavarok kezelése  a külső okok közül kiemelt probléma a beparkolás  hatósággal való együttműködés

27 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Fődiszpécseri Csoport feladatai II. zavarok kezelése  előfordul belső ok miatti zavar is  társasági szakszolgálatokkal való hatékony együttműködés

28 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Fődiszpécseri Csoport feladatai III. utastájékoztatás  közvetlen  utastájékoztató diszpécser telefonon és megállóhelyi hangosító rendszeren keresztül  közvetett  más szolgálatok által végzett tevékenységek forgalmi zavarok esetén rendelkezések kiadása utastájékoztatás koordinálása

29 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Fődiszpécseri Csoport feladatai IV. egyéb feladatok  nincs lehetelen, mindent meg kell oldani

30 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Elektronikus Forgalmi Jelentés  egységes, megújult menetirányító felület és zavarnaplózás  korábban is a rendszerben meglévő adatokra építve  forgalmi teljesítmények és folyamatok hatékonyabb kezelése  december 3-tól próbaüzem

31 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Különleges helyzetek kezelése augusztus 20.  A 21 óra után pár perccel jelentkező vihar miatt kitépett fák, leszakadt felsővezetékek 16 villamosjárat 6 trolibusz vonal közlekedése bénult meg  A vonalak egy részén - ahol lehetőség volt rá - rövidebb útvonalon jártak a kötöttpályás járművek, de sok járatot autóbusszal pótolt a közlekedési társaság.

32 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Különleges helyzetek kezelése augusztus 20.  Másnap reggel: néhány vonalon még rövidebb közlekedéssel és autóbuszpótlással indultak be a járatok (2-es, 3-as, 17-es, 19- es, 62-es villamosok, 70-es, 74-es, 78-as, 83-as trolibuszok és a Margit-szigeti 26-os autóbusz). A metró és a HÉV közlekedésében különösebb akadályozás nem volt.

33 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Különleges helyzetek kezelése augusztus 20.  Augusztus :30-kor: A 70-es és 78-as trolibuszok rövidebb útvonalon, a Kossuth tér helyett a Kálmán I. utcáig járnak. A 3-as és a 62-es villamosok is szintén rövidebb útvonalon, a Liget térig járnak, a fennmaradó szakaszon autóbuszok közlekednek. A 83-as trolibuszt bár reggel még autóbuszok pótolták, 10:11-től már teljes vonalon újra járnak a trolik.  (forrás: BKV közlemény)

34 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Különleges helyzetek kezelése Leváltásos pihenők

35 BKV-MaViTE szakmai est, – Szántó Ferenc Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Szántó Ferenc A városi közösségi közlekedés irányítása BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat."

Hasonló előadás


Google Hirdetések