Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Wien, 23.11.2014. 2 COMFORT Budapest: tények, eredmények.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Wien, 23.11.2014. 2 COMFORT Budapest: tények, eredmények."— Előadás másolata:

1 Wien,

2 2 COMFORT Budapest: tények, eredmények

3 3 COMFORT tények és eredmények Terület: m2 (A és C csarnok) Látogatók száma: Szakmai látogatók aránya: 82 % Kiállító és konferencia előadó cégek száma: 80

4 4 Kutatási eredmények - kiállítás Más szakkiállításokhoz képest feltűnően magas - 90 %-os - a kiállítás szakmai színvonalával teljesen elégedettek és elégedettek aránya, ezen belül a tervezők aránya kis mértékben ennél is magasabb, 91 %-os.

5 5 Kutatási eredmények - kiállítás

6 6 A Comfort a látogatói kampány során a szaksajtó mellett a TV reklámra helyezte a hangsúlyt. A TV által utólagosan készített felmérés szerint a televíziós reklámkampány a teljes lakosság körében 60,4 GRP-t ért el, ami azt jelenti, hogy a lakosság több mint egynegyede, 2,5 milló néző találkozhatott a Comfort reklámspotjával. Ez a szám nem tartalmazza a HírTv-ben sugárzott 13 spot hatékonyságát, mert ott csak blokkokra vonatkozó felmérés van, az egyes spotok nézettségét nem mérik.

7 7 Kutatási eredmények - kiállítás A legsikeresebb újdonságnak bizonyult a Magyarországon egyedülálló, komplex látogatói regisztrációs rendszer, melyet jelez, hogy a látogatók 91 %-a volt megelégedve (elégedett vagy teljesen elégedett) a rendszerrel.

8 8 A táblázat azt is jelzi, hogy a szórástervben szereplő médiumok mindegyike eljutott – ha nem is egyenlő hatékonysággal - a látogatói célcsoporthoz. A magánépítkezők körében sikeres volt akciónk, mely során db ingyenes belépőjegyet osztottunk szét, és így a magánépítkező látogatók 28 %-át elértük. Kutatási eredmények - kiállítás

9 TV2 M1 H í r TV Duna TV Viasat Sport nem tudja Melyik TV adón látta a COMFORT Budapest reklámot: Az elektronikus médiában közzétett reklámkampányunk, mint az várható volt, a TV2-n és az m1-en volt a legeredményesebb. A zárt kérdésnek és a széles médiahasználatnak köszönhető, hogy a megkérdezettek 27 %-a látta, de nem tudta megjelölni, hogy hol látta. Valószínűsíthető, hogy ezt a csoportot érte el a Hálózat és a Napkelte Programajánló.

10 10 Kutatási eredmények - kiállítás Mind (%) Terv (%) Kiv. (%) Magán ép. (%) Keresk. (%) Konf. összes (%) Konf. 1.nap (%) Konf. 2.nap (%) Konf. 3.nap (%) Melyik újságban látta a COMFORT Budapest reklámot vagy olvasta a róla megjelent cikket: Építés-Szerelés Építész Kamarai Közlöny H ű t ő,-Klíma,-Légtechnika Népszabadság Metró Magyar Installateur Víz,-Gáz,-F ű téstechnika Mérnök Újság Magyar Épületgépészet

11 11 Kutatási eredmények - kiállítás Érdekesség, hogy, a tervezők körében a legtöbb említést (83%) a Mérnök Újság és a Magyar Épületgépészet kapta, ahol a konferenciákat és a kiállítást együtt reklámoztuk. A várakozásnak megfelelően a kivitelezők körében a VGF érte el a legnagyobb, 50%-os említési gyakoriságot. A Metro újságban elhelyezett hirdetések (melléklet) révén a magánépítkezők, lakossági végfelhasználók 40 %-a értesült a kiállításról.

12 12 Kutatási eredmények - kiállítás

13 13 Kutatási eredmények - kiállítás A „bőség zavarának“ tudható be, hogy igen magas azoknak az aránya - különösen a kereskedők körében - akik nem tudták megemlíteni a portál nevét. Meglepő: a válaszadó magánépítkezők 11 %-a jelölte meg a Hungexpo weboldalát, mint információforrást, ahonnan a Comfortról értesült.

14 14 Kutatási eredmények - konferenciák A konferenciával való elégedettség szokatlanul magas, minden korábbi építőipari vásáron rendezett konferenciánál nagyobb elégedettséget mutat, hiszen a konferenciákon résztvevők 87 %-a elégedett vagy teljesen elégedett volt, és csupán 3 %-ot tett ki azoknak az aránya, akik egyáltalán nem voltak elégedettek.

15 15 Kutatási eredmények - kiállítás Ez a grafikon azt jelzi, hogy a szakma minden rétegét el tudtuk érni, legnagyobb arányban az el ő zetes koncepciónak megfelel ő en a tervez ő ket sikerült.

16 16 Kutatási eredmények - kiállítás % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Mind (%)Terv (%)Kiv. (%)Keresk. (%) Konf. Összes (%) Konf.1.nap (%) Konf.2.nap (%) Konf.3.nap (%) A cég döntéshozatali folyamatában milyen szerepet tölt be nem vesz részt tanácsadóként jelent ő s befolyása van els ő számú A táblázatból kiderül, hogy az első számú vezetők aránya a fő célcsoportot jelentő tervezők és kivitelezők körében elérte a 70%-ot.

17 17 Kutatási eredmények - kiállítás A Comfort sikerét jelzi, hogy a „következő kiállítást biztosan vagy nagy valószínűséggel meglátogatja“ a megkérdezettek 90%-a!!, Ez az arány a tervezőknél 100 %, ami szinte példátlan a hazai szakkiállítások történetében. A magánépítkezők értelemszerűen bizonytalanabbak a jövőbeni látogatási szándékot illetően, mivel ők két év múlva már valószínűleg befejezik az építkezést, lakásfelújítást.

18 18

19 19


Letölteni ppt "Wien, 23.11.2014. 2 COMFORT Budapest: tények, eredmények."

Hasonló előadás


Google Hirdetések