Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Rádiós hallgatottsági kutatás 2014. május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. május - július.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Rádiós hallgatottsági kutatás 2014. május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. május - július."— Előadás másolata:

1 Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július

2 InfoRádió hallgatottsága Az InfoRádió napi hallgatottsága teljes népesség körében: 132 e Fő Hetente 396 ezer, havonta 498 ezer 15 évnél idősebb személy hallgatta az InfoRádiót. Az InfoRádió hallgatói jellemzően döntéshozók és véleményformálók, az átlagnál magasabb vásárlóerővel rendelkeznek. A következő oldalakon különböző célcsoportokra vizsgáltuk a budapesti vételkörzetű rádiók hallgatottságát, heti és havi adatokban is az InfoRádió vezeti a hallgatottsági sorrendet. 2 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július

3 InfoRádió hallgatói összetétele nemek szerint 3 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július

4 Budapesti rádiók napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) 4 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július

5 Budapesti rádiók heti hallgatottsága Heti REACH (e Fő) 5 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július

6 Budapesti rádiók havi hallgatottsága Havi REACH (e Fő) 6 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július

7 7 InfoRádió Kft Budapest, Polgár u Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Rádiós hallgatottsági kutatás 2014. május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. május - július."

Hasonló előadás


Google Hirdetések