Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen."— Előadás másolata:

1 ? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.

2 Molnár Ferenc Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?

3 Molnár Ferenc Mikor érdemes elgondolkodni… Túl elfoglalt az üzlet megszerzésében és nincs elég ideje azon aggódni, hogy a partnere elégedett-e vagy nem Nem tudja ki a legjövedelmezőbb partnere ezért hajlamos a legkedvesebbel tölteni a legtöbb időt Az eltávozott munkatárs elvitte a kézzel írt feljegyzéseket, noteszt, így senki sem tudja, mit dolgozott, vagy kivel beszélt Ha elvesztett egy ügyfelet és nem tudja miért Amikor rémálmai vannak, hogy mit felejtett el Ha szervezettebben akar dolgozni

4 Molnár Ferenc Rendelkezik standard CRM funkciókkal Automatizált támogatást biztosít “front office” folyamatokhoz Értékesítés Marketing Ügyfélszolgálat Projektmenedzsment

5 Molnár Ferenc Összegyűjti és rendszerezi a keletkezett információkat vevőkről, szállítókról, partnekerkről… Ezeket összekapcsolja Kiterjeszti a HUMÁN memóriát. Munkatársak szükség szerint előkereshetik az adatokat a központi adatbázisból Ügyfelek, Címek, Kapcsolatok Projektek Értékesítési lehetőségek Telefon hívások Termékek & Számlák Munkák & Szabadság Naptár & Feladatok Dokumentumok & ek Social média Teljes és idősoros vevői dosszié

6 Molnár Ferenc Segíti a csoportmunkát a jobb munkaszervezés érdekében

7 Molnár Ferenc Támogatja az úton lévőket

8 Molnár Ferenc Megfelelő jogosultsági rendszerrel rendelkezik FöldönFelhőben

9 Molnár Ferenc Kapcsolódik más alkalmazásokhoz ERP – Vállalatirányítás Megrendéles Számla Kintlévőség Értékesítési statisztikák Termékek Árlisták Ügyfélszolgálat – Call center Tele Sales Marketing Ügyfélszolgálat

10 Molnár Ferenc Rugalmas és fejleszthető Mindenkinek egyedi

11 Molnár Ferenc Egyszerűen kezelhető

12 Molnár Ferenc Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?

13 Molnár Ferenc Megmutatja a jövőt

14 Molnár Ferenc Örömmel használják

15 ? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.

16 Molnár Ferenc Köszönöm megtisztelő figyelmüket Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél-információhoz? ÉSZREVÉTLEN


Letölteni ppt "? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen."

Hasonló előadás


Google Hirdetések