Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Rádióadók hallgatottsága 2010. március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Rádióadók hallgatottsága 2010. március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai."— Előadás másolata:

1 Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai

2 Alapadatok a 15 évesek és idősebbek körében: A rádiók hallgatottsága március hónapban: 88%, azaz fő Átlagosan naponta rádiózásra fordított idő fejenként: 4 óra 22 perc Forrás: GFK – Ipsos, Rádió Navigátor, március Adatfelvétel ideje: március 1-14., napi egyenletes almintán Módszertan: hibrid: telefonos (CATI), részben online (CAWI) Minta nagysága: 2000 fő Mintaelemszámok, hibahatár: 15 évesek és idősebbek: 2000 interjú, alapsokaság: ezer fő, hibahatár: max. +/- 2,2% évesek: 1290 interjú, alapsokaság: ezer fő, hibahatár: max. +/- 2,8%

3 Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, március, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő

4 Átlag napi elérés a évesek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, március, ReachN Mintaelemszám: 1290 fő

5 Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15 évesek és idősebbek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, március, idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő

6 Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a évesek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, március idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 1290 fő


Letölteni ppt "Rádióadók hallgatottsága 2010. március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések