Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat Magyarországon Fazekas Krisztián Sodexo Ösztönző Szolgáltatások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat Magyarországon Fazekas Krisztián Sodexo Ösztönző Szolgáltatások."— Előadás másolata:

1 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat Magyarországon Fazekas Krisztián Sodexo Ösztönző Szolgáltatások

2 Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket? Sokan vannak! 3,9 M foglalkoztatott 149 ezer kisker üzlet Óriási hatásuk van az üzletre! Jól szegmentálhatók

3 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK 1. Visszatérítés

4 Miért éri meg? Nincs felesleges árverseny! Megkülönböztetjük magunkat! Értéket adunk! Ezzel is pozícionálunk!

5 Példa Ft +35% cél felett! Ajánlási ráta: + 55%! Autószalon

6 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK 2. Fogyasztói nyereményjátékok

7 Bázis: az összes válaszadó (N=502) Miért hatékony? Szeretünk játszani Keressük 74% 55% Részt veszünk 50% gyakran próbálkozik nyereményjátékokkal, mert bár még nem nyert, de hátha most utoléri a szerencse figyeli, vagy proaktívan keresi is a számára releváns termékekhez, szolgáltatásokhoz kapcsolódó játékokat minden második fogyasztó részt vett valamilyen nyereményjátékban

8 Miért vesznek részt? Miért vesz Ön részt általában akcióban, nyereményjátékban, vásárlói hűségprogramban? Bázis: aki részt vett vagy szívesen részt venne nyereményjátékokban, akciókban…(N2014=389, N2013=438)

9 Mik a legvonzóbb nyeremények? Bázis: az összes válaszadó (2013:N=600; 2014:N=502) Ön most rendelkezik 11 ponttal, kérem, hogy ossza szét ezt a 11 pontot az alábbi ajándék, illetve nyereménylehetőségek között! %: akik legalább egy pontot adtak az adott ajándék- vagy nyereménylehetőségnek 95% (95%) Pénznyeremény Utalványok 82% (79%) 62% (53%) Utazás Tárgyi ajándék 62% (70%) Márkázott tárgyi ajándék 71 % (63%) Egyéb szolgáltatások 59% (50%)

10 Szűkített vagy univerzális utalványok? 57% Bázis: akik nyertek már valamilyen utalványt (N2014=288, N2013=286) 73% 32% 25% 2014 minden második fogyasztó részt vett valamilyen nyereményjátékban SzűkítettTematikusUniverzális Hasznosság

11 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK 3. Viszonteladói ösztönző programok

12 A gyártók, nagykereskedők 3 típusa Nem ösztönöznek Pénz alapú ösztönzés Átfogó viszonteladói ösztönző programok!!!

13 A sikeres viszonteladói ösztönző program 7 alappillére Egyszerű! Célzott!Nem a pénz az úr! Kommunikáljunk! Jutalmazzunk minél hamarabb! Ösztönözzünk aktivitást is, ne csak eredményt! Kérdezzük meg viszonteladóinkat!

14 A sikeres viszonteladói ösztönző program 7 alappillére Testreszabható Kulcsrakész Költséghatékony Pontgyűjtésen alapuló Online (offline kiegészíthető) Átfogó ösztönzési rendszer

15 Fazekas Krisztián marketing igazgató Sodexo Ösztönző Szolgáltatások 1134 Budapest, Róbert Károly krt Mobil: (06 20) Fax: (06 1)


Letölteni ppt "A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat Magyarországon Fazekas Krisztián Sodexo Ösztönző Szolgáltatások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések