Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?"— Előadás másolata:

1 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat Magyarországon Fazekas Krisztián Sodexo Ösztönző Szolgáltatások

2 Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
3,9 M foglalkoztatott Sokan vannak! Óriási hatásuk van az üzletre! 149 ezer kisker üzlet Jól szegmentálhatók

3 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat
JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat 1. Visszatérítés

4 Nincs felesleges árverseny!
Miért éri meg? Nincs felesleges árverseny! Értéket adunk! Ezzel is pozícionálunk! Megkülönböztetjük magunkat!

5 Példa Autószalon Ft +35% cél felett! Ajánlási ráta: + 55%!

6 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat
JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat 2. Fogyasztói nyereményjátékok

7 55% 74% 50% Szeretünk játszani Keressük Részt veszünk Miért hatékony?
gyakran próbálkozik nyereményjátékokkal, mert bár még nem nyert, de hátha most utoléri a szerencse 74% Keressük figyeli, vagy proaktívan keresi is a számára releváns termékekhez, szolgáltatásokhoz kapcsolódó játékokat Részt veszünk 50% minden második fogyasztó részt vett valamilyen nyereményjátékban Bázis: az összes válaszadó (N=502)

8 Miért vesznek részt? Miért vesz Ön részt általában akcióban, nyereményjátékban, vásárlói hűségprogramban? Bázis: aki részt vett vagy szívesen részt venne nyereményjátékokban, akciókban…(N2014=389, N2013=438)

9 Mik a legvonzóbb nyeremények?
Ön most rendelkezik 11 ponttal, kérem, hogy ossza szét ezt a 11 pontot az alábbi ajándék, illetve nyereménylehetőségek között! %: akik legalább egy pontot adtak az adott ajándék- vagy nyereménylehetőségnek 95% (95%) Pénznyeremény Utalványok 82% (79%) Márkázott tárgyi ajándék 71% (63%) 62% (53%) Utazás Tárgyi ajándék 62% (70%) Egyéb szolgáltatások 59% (50%) Bázis: az összes válaszadó (2013:N=600; 2014:N=502)

10 Szűkített vagy univerzális utalványok?
minden második fogyasztó részt vett valamilyen nyereményjátékban 57% 73% 32% 25% Szűkített Tematikus Univerzális Hasznosság 2014 40% 32% 78% Bázis: akik nyertek már valamilyen utalványt (N2014=288 , N2013=286)

11 A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat
JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat 3. Viszonteladói ösztönző programok

12 A gyártók, nagykereskedők 3 típusa
Pénz alapú ösztönzés Átfogó viszonteladói ösztönző programok!!! 15% 14% Nem ösztönöznek 62%

13 A sikeres viszonteladói ösztönző program 7 alappillére
Egyszerű! Célzott! Nem a pénz az úr! Kommunikáljunk! Jutalmazzunk minél hamarabb! Ösztönözzünk aktivitást is, ne csak eredményt! Kérdezzük meg viszonteladóinkat!

14 A sikeres viszonteladói ösztönző program 7 alappillére
Kulcsrakész Költséghatékony Pontgyűjtésen alapuló Online (offline kiegészíthető) Átfogó ösztönzési rendszer Testreszabható

15 K A P C S O L T Fazekas Krisztián marketing igazgató
Sodexo Ösztönző Szolgáltatások 1134 Budapest, Róbert Károly krt Mobil: (06 20) Fax: (06 1)


Letölteni ppt "Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések