Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban."— Előadás másolata:

1 Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban

2 I.A kormányablakok kialakításáról II.Első generációs kormányablak III.Második generációs kormányablak IV.Nógrád megye V. Salgótarjáni Járási Hivatal Kormányablak Osztály I.A kormányablakok kialakításáról II.Első generációs kormányablak III.Második generációs kormányablak IV.Nógrád megye V. Salgótarjáni Járási Hivatal Kormányablak Osztály

3 I.A kormányablakok kialakításáról Miért van szükség kormányablakok kialakítására? Egyszerű Gyors Hatékony ügyintézés Miért van szükség kormányablakok kialakítására? Egyszerű Gyors Hatékony ügyintézés

4 Ügyfelek kiszolgálása többcsatornás ügyintézés keretében valósul meg: Írásban Telefonon Elektronikus úton Személyesen Ügyfelek kiszolgálása többcsatornás ügyintézés keretében valósul meg: Írásban Telefonon Elektronikus úton Személyesen

5 Ügyintézés a múltban és a jelenben Múlt Különböző színvonal Különböző informatikai háttértámogatás Különböző helyszínek Különböző nyitvatartási idő Idejétmúlt informatikai eszközök Különböző színvonal Különböző informatikai háttértámogatás Különböző helyszínek Különböző nyitvatartási idő Idejétmúlt informatikai eszközök Kormányablak Egységes arculat Egységes szakmai színvonal Egységes nyitvatartási idő Azonos szakmai elvárások Korszerű informatikai rendszer és háttértámogatás Gyors és hatékony ügyfélkiszolgálás Egységes arculat Egységes szakmai színvonal Egységes nyitvatartási idő Azonos szakmai elvárások Korszerű informatikai rendszer és háttértámogatás Gyors és hatékony ügyfélkiszolgálás

6 II. Első generációs kormányablak január 3. napján az országban 29 kormányablak nyílt Egyetlen helyen Egységes szabványok szerint Átláthatóan, hatékonyan és gyorsan Képzett és folyamatosan továbbképzett ügyintézőkkel 12 órás folyamatos ügyfélszolgálati tevékenység a hét minden munkanapján január 3. napján az országban 29 kormányablak nyílt Egyetlen helyen Egységes szabványok szerint Átláthatóan, hatékonyan és gyorsan Képzett és folyamatosan továbbképzett ügyintézőkkel 12 órás folyamatos ügyfélszolgálati tevékenység a hét minden munkanapján

7 III. Második generációs kormányablak október 1. napján megnyílt az első járási kormányablak Budapest XII. kerületében Biztosítja az okmányirodai feladatok ellátását is, január 1. napját követően már 265 ügytípus intézhető a kormányablakban október 1. napján megnyílt az első járási kormányablak Budapest XII. kerületében Biztosítja az okmányirodai feladatok ellátását is, január 1. napját követően már 265 ügytípus intézhető a kormányablakban

8 Feladatok Azonnal intézhető ügyek Saját hatáskörben intézhető ügyek Továbbítás céljából előterjeszthető beadványok Tájékoztatás nyújtása Azonnal intézhető ügyek Saját hatáskörben intézhető ügyek Továbbítás céljából előterjeszthető beadványok Tájékoztatás nyújtása

9 Ügyintézők képzése Nemzeti Közszolgálati Egyetem szakirányú képzése 2013 decemberéig 3850 felsőfokú2830 középfokú Nemzeti Közszolgálati Egyetem szakirányú képzése 2013 decemberéig 3850 felsőfokú2830 középfokú

10 IV. Nógrád megye 2014 február 1. napját követően megkezdődött a második generációs kormányablakok tömeges megnyitása. SzécsénySalgótarján március június óra óra 2014 február 1. napját követően megkezdődött a második generációs kormányablakok tömeges megnyitása. SzécsénySalgótarján március június óra óra

11 V. Salgótarjáni Járási Hivatal Kormányablak Osztály Kormányablak osztály Front Office Okmányirodai feladatok SZIG Személyazono sító igazolvány Útlevél Lakcímigazo lvány NEK Egyéni vállalkozók Ügyfélkapu Vállalkozói ügyintézés Közlekedési igazgatás Vezetői engedély Kiemelt Integrált Ügyfélszolgálat KIÜSZI Back Office KIÜSZI SZIG Közlekedési igazgatás Ügykezelő

12 Salgótarjáni Járási Hivatal Okmányirodai Osztály

13 Átalakulás időszaka

14 Kormányablak Osztály

15

16

17 Ügysegéd

18 Ügyfélforgalmi adatok

19 Havi statisztika

20 Heti statisztika

21 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban."

Hasonló előadás


Google Hirdetések