Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Körösök Völgye élménymagazin… Határmenti információforrás Helyi értéktár Térségi portfólió Városmarketing-eszköz A Körösök völgye brand-építés eszköze.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Körösök Völgye élménymagazin… Határmenti információforrás Helyi értéktár Térségi portfólió Városmarketing-eszköz A Körösök völgye brand-építés eszköze."— Előadás másolata:

1 A Körösök Völgye élménymagazin… Határmenti információforrás Helyi értéktár Térségi portfólió Városmarketing-eszköz A Körösök völgye brand-építés eszköze Szemléletformálás KÜLDETÉS

2 Az alapötlet… Egy olyan kiadvány létrehozása, amely méltó módon bemutatja a térség értékeit... Érdekes, olvasmányos cikkek környezeti, természeti, kulturális témákban, az egészséges életmód jegyében... Elegáns, időtálló, nem elévülő... Látványos, olvasmányos, magával ragadó... Honlapok... Nyílt túrák...

3 A pályázat… Magyarország- Románia Határon Átnyúló Együttműködési Program 'Határon átnyúló hírközlés' komponens Projektkezdés: április 1. Projektbefejezés: december 20. Összköltség: € (kb. 86 millió Ft) Vezető partner: Közép-Békési Területfejlesztési Önkormányzati Társulás Partnerek: Körösök Völgye Natúrpark Egyesület Aqua Crisius Egyesület (Nagyvárad)

4 A finanszírozók… 85% Európai Uniós - ERFA – finanszírozás 10 % Nemzeti társfinanszírozás 5 % önerő Önerő, előfinanszírozás: Békéscsaba Gyula Békés Partneri hozzájárulások

5 A megvalósítók… Rovatvezetők: Bonyhádiné Pásztor Enikő, Súr Enikő, Boldog Gusztáv, Szelekovszky László, Horgos Christian Főszerkesztő: Tószögi György Fotógalériások: Flender János, Dr. Jantyik Tibor, Molnár Ábel, Motkó Béla, Palcsek István, Szuhai Sándor Lektor: Dr. Gyucha Attila Fordítók Projektszakértők: Ambrus Réka, Czapp Zsuzsa, Fehér Éva, Gulyás Péter, Lengyel Martina- Projektmendzserek Dürer Nyomda Gyulai Hírlap Túraszervezők

6 Az eredmények… 6 lapszám cikk 59 fotógalériás kép 297 fotópályázatos kép 10 nyereményjátékon több száz fő vett részt 9200 facebook-látogatás, 1 nap alatt 275 túrázó 250 postai címre küldtük ki a magazinokat 100 magyarországi terjesztési pont fotókiállítás a fotópályázat válogatott képeiből honlap:

7 A partnerség… KÖZÉP-BÉKÉSI TERÜLETFEJLESZTÉSI ÖNKORMÁNYZATI TÁRSULÁS KÖRÖSÖK VÖLGYE NATÚRPARK EGYESÜLET AQUA CRISIUS EGYESÜLET KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZET VÁTI NONPROFIT KFT.

8 KÖSZÖNJÜK!


Letölteni ppt "A Körösök Völgye élménymagazin… Határmenti információforrás Helyi értéktár Térségi portfólió Városmarketing-eszköz A Körösök völgye brand-építés eszköze."

Hasonló előadás


Google Hirdetések