Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010."— Előadás másolata:

1 Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010

2 Csapattagok  Illés László  Palatinus Endre  Provits Milán  Török Péter Megvilágítás

3 Projekt  Megvilágítási modellek megvalósítása GLSL nyelven, OpenGL keretrendszerben  Honlap: Megvilágítás

4 Amit sikerült megvalósítani  Nate Robins alapok  Ablakkezelés  Dinamikus objektumbetöltés  Nézőpont beállítás  Menürendszer  Shaderek  Fregmens programok  Vertex programok  Leírások Megvilágítás

5 Amit sikerült megvalósítani  Különbségkép  Két shader eredményképének különbsége  Invertálható  Színes / Szürkeárnyalatos  Fényforrás ablak  Objektum kisebbre skálázva  Fény iránya Megvilágítás

6 Ami sajnos kimaradt  Plusz paraméter beállítások  Anyagi jellemzők  Fény tulajdonságai, jellemzői  Fényforrás pozíciója  Exportálási lehetőségek  Különbségkép  Shader eredményképek Megvilágítás

7

8 Toon Spotlight Lambert Phong Gouraud Ward Megvilágítás

9 Köszönöm a figyelmet! Megvilágítás


Letölteni ppt "Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010."

Hasonló előadás


Google Hirdetések