Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)"— Előadás másolata:

1

2 Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)

3 Teendők időbeli ütemezése Február 23. Szeged  a program ismertetésre került, „Képzők képzése” Március 13-ig  10 pedagógus részére a program bemutatása Március 21-ig  100 tanuló számára képzést tartani Április 21. Projekt zárása(Szombathelyen) – előadás, fórum Közös projekt

4 Feladataink: Képzőprogram megismertetése, ill. megismerése Az elektronikus portál tesztelése (regisztráció)

5 Elektronikus tanulási-attitűd vizsgálat Zárókonferencia lebonyolításában való közreműködés

6 Mit vállaltunk? 10 pedagógus részvétele 100 diák bevonása Elektronikus tesztelés Mit teljesítettünk határidőre? 10 pedagógus részvétele 186 középiskolás tanuló bevonása Elektronikus tesztelés Változatos módszertani feldolgozással az ismeretek elsajátítása + utána: egy általános iskolai csoport bekapcsolódása szakkör szintjén

7 Miért nevezhetjük sikertörténetnek? A vállalást teljesítettük Az indikátorok folyamatos figyelemmel kísérése  Március 19. résztvevők száma: 669 fő, ebből Savaria TISZK-hez kapcsolható 183 fő Március 20. résztvevők száma: 801 fő, 186 fő Savaria TISZK-hez kapcsolható 186 fő

8 Tanulságok, vélemények Tanár Pozitívum:- új módszerek, eszközök alkalmazása (kooperatív technikák, számítógép)→ diákok gyors sikerélménye - NAT-ban meghatározott kulcskompetenciák fejlesztése Negatívum:- tanári felkészítő anyagok elmélet centrikusak

9 Tanulságok, vélemények II. Diák Pozitívum:- Meglévő ismeretanyag tudatosítása - Szabad véleményalkotás (anonimitás) - Ismeretek feldolgozásának új módja (szokatlan) - Többszöri megismételhetőség a teszteknél Negatívum:- (Nem merült fel)

10 Továbbfejlesztés Verseny Több fordulós csapatverseny, lebonyolítása TISZK szinten. (Elektronikus forduló honlapon keresztül, esetleg többfordulós) Számítógéppel segített oktatás (A továbbfejlesztett tananyag felhasználható lenne: informatika, társadalomismeret, állampolgári ismeret, történelem órákon) Tananyagbázis

11 Részlet a 3. teszt megoldásából: „Véleményem szerint a mai Magyarország egy rendkívül megosztott, gyenge lábakon álló ország. Megoszt minket a politikai nézet, a kisebbségekhez való viszonyulás, közel olyan szinten, mint régen a vallás. Jöhetnek új miniszterelnökök, kormányok, pártok, de ennek az országnak a helyzetén csak egy erős nemzeti összefogás segíthet, az államnak csak úgy lehet békés jövője.”

12 „Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek… Adhattok nékik szeretetet, de gondolataitokat nem adhatjátok. Mert nekik saját gondolataik vannak… Próbálhattok olyanná lenni, mint ők, de ne próbáljátok őket olyanná tenni, mint ti vagytok. Mert az élet sem visszafelé nem halad, sem meg nem reked a tegnapban.” Kahlil Gibran

13 Köszönöm a figyelmet! Varga Hedda Középiskolai tanár SAVARIA TISZK


Letölteni ppt "Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések