Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT."— Előadás másolata:

1 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT

2 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN –ZILAHI-SZABÓ EDIT Gyöngyösi Fels ő városi Általános Iskola, Gyöngyös

3 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN A modul rövid leírása: Az iskola anyag-és energiafogyasztási területeinek megismerése, hatékonyságának vizsgálata. A modul célja: - észrevenni a hibákat, pazarlást - nagyobb odafigyeléssel, tudatossággal használni az anyagot és az energiát Felhasználási terület: Időkeret: 3x60 perc Korosztály: 11-14 év Iskolai keret: témanap

4 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN – Ajánlott feldolgozási mód 1. Előzetes feladat – gyűjtőmunka - régi és új háztartási eszközök, képeik 2. Energiafelhasználás régen és ma - miből adódik az egyre növekvő energia felhasználás? – csoportmunka 3. Iskolánk energiatérképe – csoportmunka - az iskolaépületet bejárva vizsgálódás, adatgyűjtés a fűtés, víz, világítás, elektromos készülékek használatával kapcsolatban 4. Az iskola energiahasználatának hatékonysága – csoportmunka - a mért, megfigyelt adatok összesítése poszteren, bemutatás - pazarlásra utaló jelek ismertetése, javaslatok megfogalmazása 5. Értékelés – egyénileg, írásban

5 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 … HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN

6 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN – A kipróbálás tapasztalatai „Érdemes lenne eljátszani a címet adó kifejezéssel, értelmezni az eredeti és az átvitt értelmét.” „ A tanulók nagyon lelkesen láttak a feladathoz, érezték a munka komolyságát”. „Valós környezetben, mozogva, a tantermen túl kellett megfigyelniük a jól előkészített témát, s vizsgálódhattak, visszajelzést adhattak.” „A gyerekek szenzációs észrevételeket tettek,… jó lenne elérni, hogy a KLIK valóban kijavítson néhány hibát a gyerekek észrevétele alapján!”

7 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN - Miért ajánlom a moduladaptációt? Mert érdemes minden iskolában energiahatékonysági vizsgálatot végezni, de hogy hatékony legyen, a gyerekekkel együtt érdemes végezni!


Letölteni ppt "„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések