Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása  Modul bevezetése és a projektoktatás  Miért hasznos a hangszeres tanárok számára a kompetencia alapú oktatás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása  Modul bevezetése és a projektoktatás  Miért hasznos a hangszeres tanárok számára a kompetencia alapú oktatás."— Előadás másolata:

1  Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása  Modul bevezetése és a projektoktatás  Miért hasznos a hangszeres tanárok számára a kompetencia alapú oktatás bevezetése ?  Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása  Modul bevezetése és a projektoktatás  Miért hasznos a hangszeres tanárok számára a kompetencia alapú oktatás bevezetése ?

2 „a GYEREKET TANÍTJUK, NEM A HANGSZERT!”

3 Az új tanulásszervezési eljárások megvalósítása hangszeres órán: az óra légkörének megteremtése - terem elrendezése ráhangolódás az órára - a tanítvány érdeklődésének felkeltése, célkitűzés tevékenységváltás alkalmazása – ritmusjátékok, IKT eszközök használata levezetés - mozgás

4 Kamarazenei modul bevezetése, kooperatív tanulási technikák alkalmazásával I.foglalkozás: tanszakon tanuló gyerekek ismerkedése kreatív zenei játékok segítségével kamarapartner kiválasztása szociometriai háló segítségével „Társas zenélés duó, trió, kvartett formációban”

5 II. foglalkozás: kamaraprodukciók létrehozása Ráhangolódás a kamarapartnerre – közös tulajdonságok keresése, csoportnév választása

6 Közös tulajdonságok keresése ritmusjátékokkal Társas zenélés trió formációban

7 Levezetés

8 Hogyan valósítható meg a projektoktatás egy hangszeres tanár számára? hetente egy közös óra megszervezése a tanszak tanulóival információgyűjtés a projektoktatás módszeréről(S. Kagan: Kooperatív tanulás) anyaggyűjtés a projekt témájához kapcsolódóan, illetve workshop szervezése óravázlatok készítése gyerekek motivációjának fenntartása (pl.: kívánságkártya)

9 I. foglalkozás: ismerjük meg a projekt témáját-ismerjük meg egymást!

10 II. foglalkozás: ismerkedés a barokk fuvolával

11 III. foglalkozás: a barokk kor embere

12 IV. foglalkozás: a barokk táncok

13 A kompetencia alapú oktatás alkalmazásának előnyei: gyermekközpontúság az új tanulásszervezési eljárások lehetővé teszik a tanórák menetének színesítését, a gyerekek számára a „használható tudás” megszerzését folyamatos felkészülést igényel a tanárok és a gyerekek részéről is az IKT eszközök használata izgalmasabbá teheti a tanórákat és a koncerteket egyaránt feltételezi és serkenti a tanár-szülő és a tanár-tanár közötti rendszeres kapcsolattartást lehetőséget nyújt az elméleti és a gyakorlati órák összehangolására, elősegítve ezzel a diákok számára a rendszerben való gondolkodás képességének kialakítását lehetőséget nyújt szöveges, árnyalt értékelés használatára

14 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt " Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása  Modul bevezetése és a projektoktatás  Miért hasznos a hangszeres tanárok számára a kompetencia alapú oktatás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések