Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Környezettudatos marketing Tóth Gergely. Hogyan üzenhetünk?  Üzenet  Csatorna  Reklám  Plakátok  Költségvetés  Profizmus  Hitelesség?  Tettek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Környezettudatos marketing Tóth Gergely. Hogyan üzenhetünk?  Üzenet  Csatorna  Reklám  Plakátok  Költségvetés  Profizmus  Hitelesség?  Tettek."— Előadás másolata:

1 Környezettudatos marketing Tóth Gergely

2 Hogyan üzenhetünk?  Üzenet  Csatorna  Reklám  Plakátok  Költségvetés  Profizmus  Hitelesség?  Tettek  Tevékenység  Termék  Dolgozók  Nem pénzkérdés  Nem szaktudás kérdése  Hitelesség! BeszédünkkelTetteinkkel

3 Tetteinkkel üzenünk a fő termékünkkel

4 Bambusznád bicikli

5 Kukoricacsutkából készült toll

6 Takarékos autók 2-4 literes fogyasztással

7 Xerox Eco-serie fénymásoló Szétszerelés Alkatrészek tesztjeÚjrafeldolgozás ÖsszerakásÉrtékesítés Újragyártott fénymásolók

8 Lengőműves karórák Izomerővel feltölthető elektromos fogkefe, mobiltelefon Napelemes rádió

9 Tömegközlekedés, vasúti szállítás

10 Hungarocell nélküli, újrahasznosított doboz Újratöltött festékkazetta

11 105 g ? ? Feleslegesen túlcsomagolt termék

12 Fogyasztót hülyének néző termék

13 Feleslegesen cifrázott termék

14 „Állj! Még ne! Csak otthon törje szét! A DANONE KÖNNYŰ ÉS FINOM joghurtok mostantól kettesével kaphatók. Ráadásul változatlan áron, poharanként 59 Ft-ért!” Agresszíven reklámozott termék

15 Nem is gondolná, milyen messziről szállított termék

16 Eladási célból keltett szükséglet

17 A környezetbarát termék  Lehet jelölt… – feltűnő – hipermodern – kényelmes – olcsó – sohanemlátott  De lehet jelöletlen… – hagyományos – egyszerű – helyi

18 Üzenhetünk a teljes cégünkkel

19 Környezettudatosság  ISO *  Környezeti jelentések *  Egyesületek, mozgalmak  Környezetbarát termékek * Lista: Társadalmi felelősség  SA 8000, AA 1000  Támogatás, szponzorálás Gazdasági fenntarthatóság  Profit, piaci részesedés, kontrolling ? ?

20 Eddig besorolt vállalatok 1.Budapesti Erőmű Rt. (2x) 2.Denso Gyártó Magyarország Kft. (3x) 3.Magyar Villamos Művek Rt. (2x) 4.British American Tobacco Hungary 5.Budapest Airport Rt. 6.Chinoin Rt.* * Jelentés készítés, nem minősítés

21 5. szakasz – Minősítő levél és besorolás 4. szakasz – Szakmai értékelő fórum és Értékelő levél - Érintett érdekelt felek bevonása. - Környezeti teljesítmény / „Vállalatok Környezeti Érdemrendje” - Értékelő levél 3. szakasz – Adatellenőrzés Szúrópróbaszerű ellenőrzés 2. szakasz – Interjúk Bejárás, kérdőívek Minősítés 1. szakasz – Előzetes vizsgálat Ágazati összehasonlítás, korábbi jelentések, GRI-útmutató

22 A fenntarthatósági besorolás  Fenntartó  Közösségi  Megfelelő  Öncélú  Kártevő Helyi gazdasági szerep Környezeti hatás Társadalmi felelősség

23 A kategóriák Fenntartó Közösségi Megfelelő Öncélú Kártevő

24 A kártevő

25 Az öncélú

26 A megfelelő

27 Ha hitelességet és közjót szeretnénk, a tetteink legyenek a marketing!

28 A közösségi

29 A fenntartó

30 Mit gondolunk manapság?  A legtöbben azt gondolják, hogy a társadalomnak emberekből kell állnia  Néhányan még mindig azt hiszik, hogy a gazdaságban csak trolloknak van helyük  „Pár elvarázsolt álmodozó” azt tartaná jónak, ha a társadalom hobbitokból állna, s nem ártana néhány tünde sem


Letölteni ppt "Környezettudatos marketing Tóth Gergely. Hogyan üzenhetünk?  Üzenet  Csatorna  Reklám  Plakátok  Költségvetés  Profizmus  Hitelesség?  Tettek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések