Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MIKÉNT LEHETNÉNK EGÉSZSÉGESEK? A megértés fontossága és a megelőzés lehetőségei ELŐADÁSSOROZAT – JÁSZBERÉNY Szenvedélybetegségek – 2012. Kopasz Árpád a.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MIKÉNT LEHETNÉNK EGÉSZSÉGESEK? A megértés fontossága és a megelőzés lehetőségei ELŐADÁSSOROZAT – JÁSZBERÉNY Szenvedélybetegségek – 2012. Kopasz Árpád a."— Előadás másolata:

1 MIKÉNT LEHETNÉNK EGÉSZSÉGESEK? A megértés fontossága és a megelőzés lehetőségei ELŐADÁSSOROZAT – JÁSZBERÉNY Szenvedélybetegségek – Kopasz Árpád a természetes gyógyulás keresője, önkéntes segítője

2 Lehetséges vonulatok A Világ körülöttünk (mikro, mezo, makro nagyság) Az Élet, a Föld mint élő rendszer – az Ember Táplálkozás, víz Időtöltés (munkaidő, szabad idő) Együttlét, kapcsolatok, kommunikáció Befelé fordulás, elmélyülés Kifelé nyitottság, társadalmi szerepek = a Világ új felfogása integrál szemlélettel. (Wilber) Az eddigi ismeretek lehetséges ötvözése, a megértés és a változás érdekében nagy lehetőségei!

3 Nagy, végső kérdések Mi a valóság? Mi a Világ? (kavantumfizika) Kik vagyunk, honnan jöttünk? (üzenetek, jelképek) Mi az egészség, mi a betegség? Mi a megelőzés? Lehetséges-e a megelőzés? Test – lélek – szellem: a „szent” háromság A mindent kifejező magyar nyelv – megértés tábláz. Ki vagyok én? Milyen vagyok én? Miért élek? Hogyan élek, hogyan éljek? Ki segít nekem? Ki kezében van a gyógyulásom? Miért pont én? Miért pont most? Miért pont így? BIO-LOGIKA – az élet és működésének megértése!

4 MIT TEHETÜNK? Lehetőségek a világ megismerésében, a gyógyulásban: – Fatalista megközelítés - Isten csapása – beletörődés – A hitem meggyógyít engem – vallásos áhítat – Szkeptikus vagyok – először is tessék bizonyítani – Akadémikus orvoslás – ennyit tudnak, ők megoldják – Alternatív gyógymódok – ők segítenek, de velem együtt – Pótszerek, kütyük, termékek – korszerűek, hiszek benne – Ezotéria (nem földi (erő)hatások alkalmazása) – Különleges gyógymódok (pszí sebészet, prána gyógyítás) – Bio-logikus okok megtalálása, személyre szabott segítés

5 Mi a valóság? A pillanatnyi látszat informáltságunk összessége Hogy válaszolunk a világ nagy kérdéseire? – Családi héttér (neveltetés, indíttatás) – Kultúrkör – Vallás – Születési adottságok Paradigmaváltás: a 3+1 dimenzió ma már kevés -9? A szimbólumok üzenete – az élet virága - TÓRUSZ Ma a csapatmunkára alkalmatlan individuumok miatt tartunk itt! Ébredés vagy pusztulás? 2012!

6 Milyen a mai kor szellemisége?  Az (öröm-)élmények jelentősége növekszik. (Érzelmi megélés)  Minden érték relativizálódik. (Tér, idő, hely)  Az értékrendszerek széthullása folyamatosan jelen van.  A biologisztikus-naturalisztikus szemléletmód uralkodik el a társadalom- és humántudományokban is.  Törekvés a dominanciára és hatalomra az emberi kapcsolatokban  Eddig ismeretlen méretű hatalomkoncentráció, és ennek igenlése  Elidegenedés, ön-elidegendés, elembertelenedés (önsorsrontás, értelmetlen pusztítás)

7 Korunk neurotizáló hatásai az értelmetlenség érzése, unalom, céltalanság kérdések, melyeknek nem is pszichológiai, medicinális természete van, hanem filozófiai-erkölcsi jellegűek. emberek, akik életük értelmében kételkednek, kétségbeesnek azon, egyáltalán találnak-e életértelmet … -- egzisztenciális frusztáció neurózis

8 Miről szól a világ, az életünk? Valaki mutassa meg, hogy hogyan kezdjem el a jót! (Példák alapján tanulunk nyelvben, cselekedetben) /

9 Magamról 33 év rendőri múlt után természetgyógyászat- kevés Az emberi tudás és a tapasztalat alapján érdekel a világ, a valóság - működik vagy nem! Egyszerűség, kevés ráfordítás – „kütyük” nélkül! Érzelem – Értelem együtt! Nem tartozom vallási közösséghez, ezoterikus irányzathoz, de tanulom ezeket is – ősmagyar tudás Paradigmaváltás: a kódolt magyar nyelv + „az” orvoslás (GNM) – beavatást jelent! Célom: összerakni magamban a világot és megosztani másokkal, hogy mire jutottam

10 Mi a Megértés Táblázata? Magyar szavakból összeállított táblázat, amely így a lelki rezdülések rendszerét mutatja Az „-alom” és „-elem” végű szavak adják a gerincét Mit, miért gondol és cselekszik? (Én és más) A lelkiállapot változásának megérzése és megértése Küldetése: - békét teremteni » - iránytű az emberi lélekhez » - a lelkiismeret hangja Szó szerint: ez egy lelki ismeret

11 A felsőbb zónák

12 Az alsóbb zónák

13 A belső megélések rendszere és a Megértés Táblázata Az ember megértése a nyelv útján (érzelem - értelem) A lélek atlasza (Miért olyan az ember, amilyen? Miért és mivel okoz másoknak örömet vagy fájdalmat? Mit kezdjünk mindezzel?) ÚT a belső szabadsághoz „Ez csak egy állapot, ez nem én vagyok!” a szavak elemzése segít a megértéshez jutni az emberi viselkedés megértése (szavak – állapotok) „A nézőpontod meghatározza az érzékelésedet!” A magyar nyelv szavai a nyelvben elrejtett kódok

14 A LÉLEK – AGY – SZERV EGYSÉGE A MEGÉRTÉS, A TUDATOSODÁS – emberi sajátosság A TERMÉSZETES BIOLÓGIAI ÚT – bevált, a legjobb A VÁLTOZÁSNAK BIOLÓGIAI ÉRTELME VAN – az emberiség túlélése és további fejlődése 1981 – új felismerés Új Germán Medicina Germán Gyógytudomány® (Germán új medicina®) Dr.med. mag.theol. Ryke Geerd Hamer ; ; Ellentétek a 2 csoport között – a tisztánlátás fontos!

15 MI IS VAN A GNM-BEN? Germán Új Medicina – dr. Ryke Geerd Hamer (1935) Az OK-ot kell tudni – az ok megoldásakor a test természetes megoldási fázisba kapcsol: meghal vagy meggyógyul (megerősödik) A „betegség” oka mindig biológiai konfliktus sokk, ami a lélekben jelentkezik, a többi következmény Nem az számít, hogy mi történt, hanem, hogy én hogy reagáltam rá – az asszociációm határozza meg a lefutó külön-program jellegét, ettől függően lehet testi sejtszaporulat, sejtfogyás, működés-kiesés. 28. éve ezt a felismerést szándékosan elhallgatják!

16 Mit ismert fel Hamer? Felismerte, hogy biológiai törvények szabályozzák az életet – az öt törvény ismerete = megértés; Ez biológia-tudomány, iskolában lenne a helye Megtanítja, hogy a testünk hogy működik Bizonyítja a lélek, az agy és a szerv összhangját Van-e annál fontosabb, hogy ismerjem meg a testem működését – az életem ebben töltöm!!! Ha megtalálom a konfliktusaim okát, a testem változással, gyógyulással reagál Kívülről senkit sem lehet meggyógyítani!!!

17 Mi lenne ha….? Élünk, folyamatosan kapunk konfliktus sokkokat: 80 %-ban magától meggyógyul 20 %-ban sürgősségi orvosi ellátás kell, ebből – 15 %-ban élhet tovább – mert az orvos rásegít, – 5 %-ban meghal – mert megoldhatatlan a konfliktus. Néha a pánik miatti következmény konfliktus a veszélyesebb! Nem félni, nem pánikolni!!! Néptudomány szintre kell emelni a megértést! Ismerjük meg Hamer dr. zseniális rendszerét! Orvosoknak készült, de bárki megértheti!!!

18 Az 5 biológiai törvény (1. tv.) 1.A rák vastörvénye: 1.minden „betegség” egy lelki konfliktusélmény-sokkal indul el és Értelmes Biológiai Különprogramként fut (a program lefutását az agy vezérli!) 2.A konfliktus-sokk pillanatában meghatározódik az agyi és a szervi elváltozás helye – aminek megélem, az annak megfelelő agyterület lép izgalomba (élettan!) 3.A különprogram (ÉBK) a lélek-agy-szerv szintjén végig szinkronban zajlik

19 Az 5 biológiai törvény (2. tv.) 2.Az ÉBK kétszakaszúságának törvénye 1.Ha a konfliktus megoldódik, az ÉBK mindig 2 szakaszú (Nem mindig oldódik meg, ha egyszakaszú marad – kimerüléshez és halálhoz vezethet!) 3.A „megbetegedés” lefutása

20 Az 5 biológiai törvény (3. tv.) 3.A „megbetegedés” fejlődéstörténeti szempontú biológiai értelmezése - egyedfejlődéstől függő 1.A „betegség” csiralemezekhez kötődött rendszere (belső-, középső- (idősebb-fiatalabb), külső csiralemez!) 2.Az ősagyhoz (agytörzs) tartozó szervekben a KA szakban tumor (sejtszaporulat) keletkezik, MU szakban leépül 3.A nagyagyhoz tartozó szerveknél a KA szakban funkciókiesés, fekélyesedés (sejtelhalás), MU szakban helyreáll, felépül

21 Konfliktus típusok 1.Belső csiralemez (entoderma) ősagy irányítású – „falat konfliktus” (én eszem meg, vagy ő esz meg?) 2.Középső csiralemez (mezoderma) 1.Ősibb - kisagy irányítású – „támadás konfliktus” (integritás) 2.Újabb - nagyagy-fehérállomány irányítású – „önértékelés konfliktus” 3.Külső csiralemez (ektoderma) – nagyagy-kéreg ir. 1.Hámsejt fekélyesedés – „birtokzónás konfliktus” vagy „elválasztási konfliktus” 2.Funkciócsökkenés (nincs sejtváltozás!) – utána helyreáll

22 Az 5 biológiai törvény (4. tv.) 4.A mikrobák egyedfejlődéstől függő rendszere 1.Legősibb mikrobák – agytörzs – belső csiralemez 2.Régebbi-középkori – kisagy – középső csiralemez 3.Fiatalabb-középkori – nagyagy velő – középső csir.lem. 4.Legfiatalabb mikrobák – agykéreg - külső csiralemez

23 Az 5 biológiai törvény (5. tv.) 5.A megértés törvénye (KVINTESSZENCIA) 1.Minden un. „betegség” a természet egy fejlődéstörténeti szempontból érthető (megérthető) „Értelmes Biológiai Külön-programjának” része 2.A biológiai indíték minden ÉBK-ban fellelhető 3.Csak a tények számítanak – semmi feltételezés! 4.A terápiához legfontosabb az egészséges emberi gondolkodás 5.A tünetek eltüntetése még nem jelent gyógyulást!!!

24 Na! És akkor mit tegyek? Csak semmi pánik! Az egyedüllét kerülése – önálló konfliktus-sokk! Egyénre szabott módszerek, technikák megkeresése! Több féle rásegítés az öngyógyításra, minél magasabb szinteken (dimenziókban) Szabaddá tenni a „pályákat”, hogy áramolni tudjon – mi is áramlik?

25 ÖSSZEGZÉS - MIÉRT KELL TANULNI? Ha mindezeket megtanulod, nem a sorsod, hanem a szemléleted fog változni, és ezáltal változhat az életed is! A legfontosabb a személyes megtapasztalás!!! A döntést Te hozod, az akaratod szabad! Választhatod a jót, a szebb, élhetőbb jövőt! (30 éve csak álmodunk.) Én azonban elfogadlak, szeretlek akkor is, ha másként döntesz! A Te sorsod, a Te egészséged, a Te életed! Ha kéred és tudok, segítek – szívesen és szeretettel! +36/ KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "MIKÉNT LEHETNÉNK EGÉSZSÉGESEK? A megértés fontossága és a megelőzés lehetőségei ELŐADÁSSOROZAT – JÁSZBERÉNY Szenvedélybetegségek – 2012. Kopasz Árpád a."

Hasonló előadás


Google Hirdetések