Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON"— Előadás másolata:

1 HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON
DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128

2 TARTALOMJEGYZÉK Kutatási terv 3 Kutatási probléma 3 Kutatás célja 3
Célcsoport meghatározása 3 Kutatás módszere 3 Kérdőív részletezése 4 Eredmények, imázs profil ábra 6 Következtetések, javaslatok 9

3 KUTATÁSI TERV A kutatási probléma A kutatás céljai
A kutatás témája: Az ELMŰ és az E-On imázs profiljának összehasonlítása A kutatás céljai Kutatásom célja az ELMŰ és az E-On imázsprofiljának összehasonlítása tükör imázs alkalmazásával. Célcsoport meghatározása A kutatás módszere A kutatás eszköze A kutatás körülményei

4 Eredmények

5 Imázs profil ábra

6 Következtetések, javaslatok
Az eredményeket figyelembe véve a két cég megítélése a fogyasztók körében kis eltéréssekkel azonos. Ha megnézzük az eredményeket 8 helyen látható az, hogy az ELMŰ megítélése rosszabb lenne az E-On-énál. Tehát a másik 13 szempontban pedig ez ELMŰ értékelése jobb az E-On nál. Elmondható, hogy mindkét szolgáltató esetében a számlázás korrektsége megfelel az elvárásoknak. Az áram ára is megfelelőnek bizonyult mindkét szolgáltató esetében, nagyon kicsi az eltérés mégis az E-On árait tartották rosszabbnak a válaszadók. A díjtáblázatokat összehasonlítva is látható a csekély eltérés és az A1 típusú résznél még az E-on nagyon kevéssel előzi meg az ELMŰ-t. Az ELMŰ esetében a nem Budapesti ügyfélszolgálati nyitvatartási idejét megnövelni kellene, a jobb megítélés érdekében. Ami mindkét szolgáltató esetében további fejlesztésre szorul az a hálózat korszerűsítése. A hálózat fejlesztése érdekében a levegőben lévő kábeleket vigyék le a föld alá ugyan az drága és helyreállítási időt megnöveli, de az emberekben mégis korszerűbbnek tűnhet a hálózat. Ugyan mindkét szolgáltató igen nagy hangsúlyt fektet a környezettudatosságra és a társadalmi szerepvállalásra, mégis a hagyományos médiumokban, a megkérdezettek szerint nem találkoznak velük sokszor. Például a TV-ben és a rádióban, ami hagyományos médiumnak tekinthető, persze a cégek weboldalán minden ott van, de mégis a több tv-s vagy rádiós szerepléssel jobban be tudnák vonni a fogyasztókat a különböző programjaikba. 

7 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON"

Hasonló előadás


Google Hirdetések