Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

IT-DEV-CON – 2011. 04. 06. Játékfejlesztés a Windows Phone 7 erejével Pellek Krisztián ELTE.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "IT-DEV-CON – 2011. 04. 06. Játékfejlesztés a Windows Phone 7 erejével Pellek Krisztián ELTE."— Előadás másolata:

1 IT-DEV-CON – Játékfejlesztés a Windows Phone 7 erejével Pellek Krisztián ELTE

2 IT-DEV-CON Miről lesz szó? Windows Phone 7 XNA Game Studio 4.0 Erőteljes, Produktív, Hordozható XNA Framework Hogy készítsünk játékot ! ?

3 IT-DEV-CON Az út.

4 IT-DEV-CON Egy kis történelem

5 IT-DEV-CON Platform

6

7 Azonos hardware tulajdonságok amit a Microsoft határoz meg Windows Phone 7 Hardware Felbontás Érintőképernyő paraméterei CPU / GPU RAM A fizikai billentyűzet csak opcionális lehetőség

8 IT-DEV-CON devtool

9 Visual Studio és.NET Hatékony fejlesztés.NET és C# segítségével Új, még gyorsabb IDE Intellisense segíti a kódolást Integrált build/deploy/debug

10 IT-DEV-CON 1perc alatt megtanulható! Deploy ?

11 IT-DEV-CON A játék

12 IT-DEV-CON Szórakoztató COOL.:) Legálisan játszhatsz fejleszthetsz munkaidőben… Miért fejlesszünk játékot?

13 IT-DEV-CON Mennyi 85ös szintű paladin ül a teremben?

14

15 A jó játék..

16 Szórakoztató Lehet benn nyerni Vagy nem… Gondolkodásra ösztönöz ! Vagy nem… Van célja! Vagy épp nincs…

17

18 Játszhatóság: ha egy játék túl nehéz vagy túl könnyű,félrefogják dobni és senkit sem érdekel mennyire jó vagy rossz. Újrajátszhatóság: ha nem lineáris a játékmenet és megéri, akkor jó esetben előveszik újra

19 Mentési rendszer: találjuk ki, hogy milyen mentési rendszert alkalmazunk, checkpoint? v bármikor menthet a játékos…?

20 Kutató fejlesztő játékok Pl. fold-it Hogyan növeljük meg a telefon számítási kapacitását ? Ötlet: Használjuk a felhasználó agyát !

21 User Experience Frameworks Modern XAML/event- alapú alkalmazás UI framework Gyorsan készíthetünk vizuálisan gazdag alkalmazásokat HTML/Javascript Kiforrott,erős, széles körben használható technológia Játékok (és egyéb alkalmazások) Alkalmazások (és egyéb játékok)

22 IT-DEV-CON Silverlight

23

24 Lemmings

25 IT-DEV-CON XNA

26

27 Produktivitás

28 XNA Game Studio Készíts játékokat könnyedén XNA Framework erőteljes API –t szolgáltat a Játékok számára C#,.NET and Visual Studio tooling Kész megoldások a játék tartalmak feldolgozására Nem egy engine megoldás,hanem igazi Framework Készítsünk játékokat

29 A.NET platform használata Managed Code a játékfejlesztésben Windows Phone 7 Managed code platform, nincs unsafe code XNA Game Studio 4.0 C# exclusive Több mint 800 játékot / egyéb kód elérhető ingyenesen a codeplexen.NET/XNA

30 Game Loop Game Loop XNA alkalmazás modell XNA Game Initialize LoadGraphicsContent *Update Draw UnloadGraphicsContent

31 A legfontosabb osztályok

32 Screen Collection GameScreen Manager Game GameScreen Manager GameScreen Manager StartScreen PlayScreen Draw, Update, … Draw, Update, … GameOver Screen GameOver Screen HighScore Screen HighScore Screen

33 Content Pipeline A kutya és a google bing után a coder legjobb barátja Visual Studio tartalmak kezelése Importálási lehetőség közös játék adat formátumokból Optimalizálja az adatokat a hatékonyabb adat eléréshez Tetszés szerint bővíthető,írhatunk hozzá + modulokat XNA Framework/Game ciklus nem szükséges az adatbetöltéshez Rengeteg lehetőség a testreszabásra

34 XNA Framework Layers Platform Direct3D XACT XINPUT XContent Core Framework Graphics Audio Input Math Storage Extended Framework Application Model Content Pipeline Games Starterkits Code Content Components XNA Provides You Provide Community Legend

35 Melyiket is kéne szeretnem ? Választanod már neked kell…

36 IT-DEV-CON Rum Run!

37 IT-DEV-CON 0.hét

38 IT-DEV-CON 1.hét

39 IT-DEV-CON 2.hét

40 IT-DEV-CON 4.hét

41 IT-DEV-CON 4-7.hét

42 IT-DEV-CON Rum Run!

43 IT-DEV-CON PC-re ingyenes Xbox, WP7 eszközökre 99$ / év Egyetemisták,középiskolások számára ingyenes Mit kell még tudni róla?

44

45 Mennyi ? 70%

46 IT-DEV-CON Közösség

47 DEVPORTAL.HUWP7.ELTE.HU

48 XNA Framework eleve cross platformnak készült Minimális időt kell fektetni a játék portolásba A projectek könnyen szinkronizálhatók a platformok között A minta.

49 IT-DEV-CON HatékonyProduktívHordozható Összefoglalva

50

51


Letölteni ppt "IT-DEV-CON – 2011. 04. 06. Játékfejlesztés a Windows Phone 7 erejével Pellek Krisztián ELTE."

Hasonló előadás


Google Hirdetések