Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2014. 08. 17. A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2014. 08. 17. A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE."— Előadás másolata:

1 A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE

2 Márpedig a házi feladatot meg kell csinálni!

3 Tervezés Előkészítés Kivitelezés Értékelés A kampánymenedzselés munkafázisai TEKÉZZÜNK!

4 Tervezés A cél meghatározása Költségkeret meghatározása: ráfordítás és eredmény A kampány tárgyának kiválasztása Célcsoport meghatározása A kampány időpontjának és időtartamának meghatározása Illeszkedés a többi marketing eszközhöz Eszközválasztás Hogyan fogunk mérni, értékelni?

5 Tervezés A cél meghatározása „De szeretnék gazdag lenni, egyszer libasültet enni…” (József Attila )

6 Tervezés Költségkeret meghatározása: ráfordítás és eredmény Ogilvy első direkt marketing kampánya

7 Tervezés A kampány tárgyának kiválasztása Aki sokat markol, keveset fog

8 Tervezés Célcsoport meghatározása „Ezüstrókák”

9 Tervezés A kampány időpontjának és időtartamának meghatározása Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van…

10 Tervezés Illeszkedés a többi marketing eszközhöz

11 Tervezés Eszközválasztás avagy Tell Vilmos és a direkt marketing

12 Tervezés Hogyan fogunk mérni, értékelni? Ezért még számolunk!

13 Előkészítés Üzenet megfogalmazása Direkt marketing anyagok összeállítása Promóció bekapcsolása Adatbázis összeállítása, rendezése A munkatársak felkészítése, ösztönzési program hozzárendelése Technikai feltételek megtervezése, biztosítása, beszerzése Feladatkörök meghatározása a kampány során, kampánymenedzser Tesztelés házon belül, információk visszacsatolása

14 Előkészítés Üzenet megfogalmazása „Kicsi gyere velem rózsát szedni!”

15 Előkészítés Direkt marketing anyagok összeállítása A kreatív és társai

16 Előkészítés Promóció bekapcsolása Csak itt, csak most, csak Önnek

17 Előkészítés Adatbázis összeállítása, rendezése „Venni vagy nem venni…”

18 Előkészítés A munkatársak felkészítése, ösztönzési program hozzárendelése A telefonszerelő

19 Előkészítés Technikai feltételek megtervezése, biztosítása, beszerzése A készlet erejéig

20 Előkészítés Feladatkörök meghatározása a kampány során, kampánymenedzser kiválasztása „Kell egy csapat!” (Régi idők focija – Minarik Ede)

21 Előkészítés Tesztelés házon belül, információk visszacsatolása „A barátságos környezet”

22 A GPS effektus DM kampány „sensitive” Variációk egy témára Újratervezés

23 Ami elrontható, azt el is rontják – Murphy után szabadon Rossz helyre célzott Bármikor szerkeszthető profi weboldal 5 perc alatt elkészítheti Látványos sablonokból válogathat Informatikai ismeretek nélkül Videós segédlet a szerkesztéshez A kampány időpontjának és időtartamának meghatározása Hogyan fogunk mérni, értékelni? Profi e-dm / amatőr küldés: „Kedves leendő call center partnerünk!”

24 Perfect! ?

25 Köszönöm a figyelmet! Pataki Andrea ügyvezető Kontaktia Szolgáltató és Tanácsadó Kft Szeged József Attila sgt.115. Tel:


Letölteni ppt "2014. 08. 17. A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE."

Hasonló előadás


Google Hirdetések