Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2014. 08. 17. A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2014. 08. 17. A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE."— Előadás másolata:

1 2014. 08. 17. A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE

2 2014. 08. 17. Márpedig a házi feladatot meg kell csinálni!

3 2014. 08. 17. Tervezés Előkészítés Kivitelezés Értékelés A kampánymenedzselés munkafázisai TEKÉZZÜNK!

4 2014. 08. 17. Tervezés A cél meghatározása Költségkeret meghatározása: ráfordítás és eredmény A kampány tárgyának kiválasztása Célcsoport meghatározása A kampány időpontjának és időtartamának meghatározása Illeszkedés a többi marketing eszközhöz Eszközválasztás Hogyan fogunk mérni, értékelni?

5 2014. 08. 17. Tervezés A cél meghatározása „De szeretnék gazdag lenni, egyszer libasültet enni…” (József Attila )

6 2014. 08. 17. Tervezés Költségkeret meghatározása: ráfordítás és eredmény Ogilvy első direkt marketing kampánya

7 2014. 08. 17. Tervezés A kampány tárgyának kiválasztása Aki sokat markol, keveset fog

8 2014. 08. 17. Tervezés Célcsoport meghatározása „Ezüstrókák”

9 2014. 08. 17. Tervezés A kampány időpontjának és időtartamának meghatározása Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van…

10 2014. 08. 17. Tervezés Illeszkedés a többi marketing eszközhöz

11 2014. 08. 17. Tervezés Eszközválasztás avagy Tell Vilmos és a direkt marketing

12 2014. 08. 17. Tervezés Hogyan fogunk mérni, értékelni? Ezért még számolunk!

13 2014. 08. 17. Előkészítés Üzenet megfogalmazása Direkt marketing anyagok összeállítása Promóció bekapcsolása Adatbázis összeállítása, rendezése A munkatársak felkészítése, ösztönzési program hozzárendelése Technikai feltételek megtervezése, biztosítása, beszerzése Feladatkörök meghatározása a kampány során, kampánymenedzser Tesztelés házon belül, információk visszacsatolása

14 2014. 08. 17. Előkészítés Üzenet megfogalmazása „Kicsi gyere velem rózsát szedni!”

15 2014. 08. 17. Előkészítés Direkt marketing anyagok összeállítása A kreatív és társai

16 2014. 08. 17. Előkészítés Promóció bekapcsolása Csak itt, csak most, csak Önnek

17 2014. 08. 17. Előkészítés Adatbázis összeállítása, rendezése „Venni vagy nem venni…”

18 2014. 08. 17. Előkészítés A munkatársak felkészítése, ösztönzési program hozzárendelése A telefonszerelő

19 2014. 08. 17. Előkészítés Technikai feltételek megtervezése, biztosítása, beszerzése A készlet erejéig

20 2014. 08. 17. Előkészítés Feladatkörök meghatározása a kampány során, kampánymenedzser kiválasztása „Kell egy csapat!” (Régi idők focija – Minarik Ede)

21 2014. 08. 17. Előkészítés Tesztelés házon belül, információk visszacsatolása „A barátságos környezet”

22 2014. 08. 17. A GPS effektus DM kampány „sensitive” Variációk egy témára Újratervezés

23 2014. 08. 17. Ami elrontható, azt el is rontják – Murphy után szabadon Rossz helyre célzott Bármikor szerkeszthető profi weboldal 5 perc alatt elkészítheti Látványos sablonokból válogathat Informatikai ismeretek nélkül Videós segédlet a szerkesztéshez A kampány időpontjának és időtartamának meghatározása http://emailmarketing.blog.hu/2007/10/25/hetfo_kedd_szerda Hogyan fogunk mérni, értékelni? http://www.klikkmarketing.hu/blog/direct-mail-hogyan-ne Profi e-dm / amatőr küldés: „Kedves leendő call center partnerünk!”

24 2014. 08. 17. Perfect! ?

25 2014. 08. 17. Köszönöm a figyelmet! Pataki Andrea ügyvezető Kontaktia Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 6723 Szeged József Attila sgt.115. Tel: +36 62 551170 pataki.andrea@kontaktia.hu


Letölteni ppt "2014. 08. 17. A DIREKT MARKETING KAMPÁNYTERVEZÉS ABC-JE."

Hasonló előadás


Google Hirdetések