Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2014. 08. 17. INTEGRÁLT DIREKT KOMMUNIKÁCIÓ – SCI-FI VAGY VALÓSÁG?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2014. 08. 17. INTEGRÁLT DIREKT KOMMUNIKÁCIÓ – SCI-FI VAGY VALÓSÁG?"— Előadás másolata:

1 2014. 08. 17. INTEGRÁLT DIREKT KOMMUNIKÁCIÓ – SCI-FI VAGY VALÓSÁG?

2 2014. 08. 17. HÁNYFÉLE MÓDON GYŰLNEK ÜGYFÉLADATOK?

3 2014. 08. 17. Normál postai levelek Bónok, voucherek Promóciós adatlapok, kérdőívek DM levelek Ügyfélszerződések Ügyféllevelezések Ügyfél dokumentációk Mert ez PAPÍR!

4 2014. 08. 17. Ügyfélszolgálat Értékesítési pontok Ügyféltalálkozók Rendezvénytámogatás, stand Barátok, rokonok, fodrász Őfelsége az ügyfél-személyesen!

5 2014. 08. 17. Call centertől a contact centerig

6 2014. 08. 17. Közösségi portálok Vállalati honlapok Vállalati blogok Online média felülete Idegen blogok Hírlevelek Online push/pull ügyfélkapcsolat

7 2014. 08. 17. CRM Adattárház Workflow Vállalatirányítási rendszerek „Intézményesített rendszerek” „Hová tűnt Damon Hill?” Felmérések bizonyítják, hogy a vállalatoknál rendelkezésre álló adatoknak csupán a 30 %-a hasznosul. (Forrás: http://www.piac-profit.hu/magazin_2010_1/ugyfelek_mindenekelott.html)

8 2014. 08. 17. Fordulópont előtt Szolgáltatói és felhasználói differenciálódás erősödése Hagyományos utakon – megrekedő call centerek, elavult kommunikáció, egyre nagyobb arányú eltűnő ügyfél információ Nagyot ugrók: call center  contact center  community center

9 2014. 08. 17. Fordulópont előtt Csatornák száma nő, bevonásuk erősödik és integrálttá válnak

10 2014. 08. 17. Fordulópont előtt Új területeken történő alkalmazás: szolgáltató állam, innovatív intézmények, globalizáció

11 2014. 08. 17. Új generációs megoldások Multimédiás contact centerek ---> blogolj, chatelj, video telefonálj! Integrálható web 2-es üzleti felhasználások CRM integrált megoldások --- > kapcsolati hálók beépítése; pl. mi történt a hálózatomban-szolgáltatás Webes ügyfélszolgálati megoldások: webchat, skype Hangelemzési alkalmazások --- > Second Life

12 2014. 08. 17. A Rendszer

13 2014. 08. 17. Nagytestvér mindent lát? Szabályozási válasz Társadalmi mozgalmak Kivonulás „Szeretnék engedélyt kérni, hogy engedélyt kérhessek”

14 2014. 08. 17. Köszönöm a figyelmet! Pataki Andrea ügyvezető Kontaktia Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 6723 Szeged József Attila sgt.115. Tel: +36 62 551170 pataki.andrea@kontaktia.hu


Letölteni ppt "2014. 08. 17. INTEGRÁLT DIREKT KOMMUNIKÁCIÓ – SCI-FI VAGY VALÓSÁG?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések