Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miért figyeljünk oda a szólásmondásokra informatikai rendszerek bevezetése során. előadó: Tóth Béla, ügyvezető Prince,PMBOK és a JPÉ T&M.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miért figyeljünk oda a szólásmondásokra informatikai rendszerek bevezetése során. előadó: Tóth Béla, ügyvezető Prince,PMBOK és a JPÉ T&M."— Előadás másolata:

1 Miért figyeljünk oda a szólásmondásokra informatikai rendszerek bevezetése során. előadó: Tóth Béla, ügyvezető Prince,PMBOK és a JPÉ T&M

2 CITIBANK, TAKINFO Számlavezető rendszer cseréje Kazahsztán,Ukrajna, Izrael bankalapítás 32 országos Roll-out 54 adattárház 164 állásos Call Center Indiai, Lengyel Datacenter átvilágítása Care All, rEVOLUTION, T&M MÁV-Start követelés behajtás, panaszkezelés MOL 6 ország 8 projekt GYEMSZI 113 kórház kötváll nyilvántartás Belváros Lipótváros, kötváll, feladatkiosztás Prímagáz, Brokernet, Dreher, Nestlé Dunatakarék, Szigetvár takarék Somogytakarék,Fókusz Takarékszövetkezet © Care All Kft. 20 ÉV TAPASZTALAT TÜKRE Időnként hátra kell lépni, hogy nagyobbat lehessen előre ugrani

3 IGÉNYEK MEGFOGALMAZÁSA Mindenki maga tudja hol szorít a cipő 1 Néha a kevesebb TÖBB Csillagromboló helyett a talicska is megfelelő. Amely lyukat bedughatsz a kisujjaddal ne dugd azt az öklöddel. 2 Fúróval nyúzza a lovat Buzz wordok alapján választunk rendszert, és nem üzleti igény alapján (CRM, ERP, DMS, workflow, iratkezelés, dokumentum kezelés, BI stb.) 3 Lassan járj tovább érsz 6 hónapnál hosszabb projekt sikere kétséges. Szakaszolj 3-4 hónapos mini projektekre. © Care All Kft.

4 BESZERZÉS, TERMÉKVÁLASZTÁS Hatalmasabb a példa a szónál 1 Ígéret szép szó ha megtartják úgy jó Beszerzésnél érdemes a szállítóval megvalósítást ellenőriztetni ”Proof of concept”. 2 Kockázat nélkül nincs győzelem Apple óta változott a világ. Mindenki kész megoldást vár el, csak működő rendszer esetén történik elszámolás. 3 Okos ember más kárán tanul Jó ha szállító hozza legjobb üzleti gyakorlatot, és nem a megrendelőtől várja azt. © Care All Kft.

5 FELMÉRÉS, SPECIFIKÁCIÓ Mindenki olyan ágyba fekszik amit vetett magának 1 Ne csak nézz, LÁSS is Igények felmérésekor senki nem vizsgálja annak szükségességét és költségét. 2 Minden szentnek maga felé hajlik a keze Mindenkinek a saját problémája a legfontosabb. Központilag kell az igényeket rendszerezni és elbírálni, mielőtt specifikáció lesz belőle. 3 Aki sokat markol, keveset fog Túl sok elvárás sikertelenné teszi a projektet Munkatársak igénye Tanácsadók javaslata Felsővezetés álmaKözépvezetők igénye © Care All Kft.

6 BEVEZETÉS, PROJEKTVEZETÉS Aki bottal köszön annak doronggal felelnek 1 Közös lónak túros a háta Nincs közös feladat. Mindent előre mérhetővé kell tenni. 2 Addig üsd a vasat, amíg meleg Minél többet áll a projekt, annál biztosabb a kudarc. Idővel minden projekt elveszti a szükségességét és értelmét. 3 Minden érv közül a tekintélyen alapuló a leggyengébb. Nem szabad megrendelőként visszaélni a szállító jóindulatával. © Care All Kft.

7 KÉPZÉS ÉS OKTATÁS Egyik nap a másiknak a tanítványa 1 Aki tanít, az kétszeresen tanul „Train the trainer” ami működik. Így lesz szervezeten belül szakértelem. 2 Ki-ki amint tanulta a táncot úgy járja Bevezető oktassa a rendszert, mert ő ismeri felhasználók igényeit szokásait. 3 Nem lehet az ember mindjárt mesterré Folyamatos, ismételt képzés. Oktatási tematika, oktatási videok. Folyamatosan kell az oktatási anyagokat fejleszteni. © Care All Kft.

8 Népi bölcsességek és JPÉ* segíti legjobban a sikeres informatikai projekteket. Jól végzett munka után édes a pihenés *JPÉ: Józan Paraszti Ész


Letölteni ppt "Miért figyeljünk oda a szólásmondásokra informatikai rendszerek bevezetése során. előadó: Tóth Béla, ügyvezető Prince,PMBOK és a JPÉ T&M."

Hasonló előadás


Google Hirdetések