Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD."— Előadás másolata:

1

2 A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.

3 Központ: London, Egyesült Királyság Kínai tulajdonosi háttér Erős Kelet-Európai és Ázsiai jelenlét Fókuszban a FENNTARTHATÓSÁG Professzionális nemzetközi szakértői háttér Egyedi testreszabott szolgáltatások

4 1)FELÜLRŐL IRÁNYÍTOTT 2)NEM HATÉKONY 3)NINCS ÉRDEKKÖZÖSSÉG 4)FINANSZÍROZÁS NEM FENNTARTHATÓ 5) NINCS EGYÉNI MOTIVÁCIÓ NEM FENNTARTHATÓ

5 1)ALULRÓL SZERVEZETT 2)KÖZÉPPONTBAN AZ EGYÉNI ÉRDEK 3)FENNTARTHATÓ FINANSZÍROZÁSI MODEL 4)HATÉKONY MŰKÖDÉS EGYÉNI MOTIVÁCIÓ TÁRSADALMI HASZON

6 HOGYAN? MILYEN ESZKÖZÖKKEL?

7 ANYAGI ELŐNYÖK KOMMUNIKÁCIÓS ELŐNYÖK EGYÉNI MOTIVÁCIÓ

8 KARBON MENEDZSMENT (tCO 2 e) KARBON MENEDZSMENT (tCO 2 e) VILLAMOS ENERGIA FELHASZNÁLÁS FÖLDGÁZ FELHASZNÁLÁS + ANYAG FELHASZNÁLÁS + HULLADÉK GAZDÁLKODÁS + INDIREKT TÉNYEZŐK (Beszállítói lánc, dolgozók) ENERGIA MENEDZSMENT KOMPLEX MEGKÖZELÍTÉS, NAGYOBB HATÉKONYSÁG

9 FELHASZNÁLÁS-CSÖKKENTÉS PÉNZBELI MEGTAKARTÁS FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS

10 MOTIVÁCIÓ: Nemzetközi trendek CSR, társadalmi felelőség vállalás Termék és szolgáltatás minősítés, kiemelés FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZ

11 KIS ÉS KÖZÉPVÁLLAKOZÁSK BEKAPCSOLÁSA

12 KÁROSANYAG-KIBOCSÁTÁS ELLENTÉTELEZÉSE - a meglévő vagy tovább már nem csökkenthető kibocsátás megváltása

13 KOMMUNIKÁCIÓS ÉS MARKETING CSOMAG „A karbonsemlegesség megtérül” Karbon mérési jelentés Védjegyhasználati jogosultság KKV Kommunikációs és Marketing csomag Fenntarthatósági jelentés Tippek & gyakorlati tanácsok Konzultációs lehetőség zeroCO2 tagság Saját logó és bemutatkozó kihelyezés Célzott hírlevél kiküldés Egyéni promóciók Saját Karbon Kalkulátor  Jutalék jogosultság a karbonsemleges mozgalom

14

15 Különbség teremtés versenytársakhoz képest Erős márka és céges image építés Meglévő piacok megtartása, új vásárlók bevonása Termékek és szolgáltatások társadalmi elismertségének növelése

16 ANYAGI ELŐNYÖK KOMMUNIKÁCIÓS ELŐNYÖK „Arra törekszünk, hogy az energiatakarékos, illetve a fenntartható életmód minél több ember számára alapvető normává, a karbon-menedzsment és az alacsony karbongazdálkodás pedig a vállalkozások körében általános gyakorlattá váljon.”

17 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD."

Hasonló előadás


Google Hirdetések