Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat EZERMESTER Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. Ezermester Magyar Barkács Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat EZERMESTER Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. Ezermester Magyar Barkács Kft."— Előadás másolata:

1 EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat EZERMESTER Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. Ezermester Magyar Barkács Kft.

2 A multik szorításában A magyar barkácspiac bő felét a multinacionális áruházlánc uralja A másik felén mintegy kisebb bolt osztozik, melyeknek néhány egysége egy-egy céghez tartozik A recesszió ellenére a multik folytatják a terjeszkedést mind területi, mind más egyéb piacbefolyásolási szempontból. A kis boltok fokozatosan elvesztik pozícióikat. Ezermester Magyar Barkács Kft.

3 Van megoldás? Milyen erősségei vannak a multiknak és a kis boltoknak a vásárlók szempontjából: MultikKis boltok Minden egy helyen megvásárolhatóKözel van Széles választékMély választék néhány szakterületen Alacsonyak az árakLegtöbb helyen személyes kiszolgálás van Többféle szolgáltatás érhető elKülönleges igényeket is kielégíthetnek Kedvező nyitva tartás (hétvégén is)Magas tudásszint és segítőkészség a Akciók, reklám, extra garanciamunkatársaknál Ezermester Magyar Barkács Kft.

4 Van megoldás? Milyen előnyök segítik a multikat a kis boltokkal szemben a beszállítóknál: hosszú fizetési határidő hosszú fizetési határidő lenyomott árak lenyomott árak visszavásárlási garancia visszavásárlási garancia termék belistázási összege termék belistázási összege helypénz helypénz polcszerviz összege polcszerviz összege marketing költség hozzájárulás marketing költség hozzájárulás Ezermester Magyar Barkács Kft.

5 Igen, van megoldás! Tanuljunk a multiktól és használjuk fel mindazt, amit fel lehet: 1.Nagy mennyiségben beszerezni az árut 2.Erős márkanévvel biztosítani az ismertséget és a bizalmat, valamint az egységes piaci megjelenést 3.Fejleszteni a reklám / marketing / PR tevékenységet Ezermester Magyar Barkács Kft.

6 Első lépés Egy közös beszerzési társaság létrehozása Egy közös beszerzési társaság létrehozása  Barkácsboltok érdekszövetsége, elsősorban beszerzési feladatok összefogására, összehangolására az alábbi elvek szerint:  A társaság neve: Ezermester Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. (röviden Ezermester Magyar Barkács Kft.), használva az Ezermester logót és a jelmondatot: A magyar barkácsbolt hálózat.  A társaságba bárki beléphet, aki elfogadja a társaság alapszabályát.  A társasági tagságért és a logó használatáért meghatározott összeget kell fizetni, amely a tagság ideje alatt havonta esedékes.  A társaság célja a beszállítóknál a legnagyobb kedvezmény elvét érvényesíteni a tagok számára.  A társaság az egyes beszállítókkal szemben önálló kereskedelmi ügynökként lép fel.  A társaság törekszik és előnyben részesíti a forgalmazott termékek Magyarországról történő beszerzését  A beszállítók megbízzák a társaságot, hogy közvetítse a beszállítói ajánlataikat, szerződéseiket  A beszállítók a nagy volumennek köszönhetően számlaengedményeket adnak  A beszállítók ügynöki jutalékot kötelesek fizetni a társaságnak, a megvalósult beszerzések után  E jutalék fele a társaság tagjának jár vissza, ez a részesedése a megvalósult beszerzések után. Ezermester Magyar Barkács Kft.

7 Távlati, választható fejlődési lépések Egy sikeres, európai színvonalú kereskedelmi bolthálózat fel- építése és működtetése, amely a szoros együttműködésből adódó beszerzési, logisztikai, disztribúciós és más előnyöket kínál a belépő tagoknak, hogy azok ezáltal megfelelhessenek a piaci verseny kihívásainak és a fogyasztóik érdekeinek. Egy sikeres, európai színvonalú kereskedelmi bolthálózat fel- építése és működtetése, amely a szoros együttműködésből adódó beszerzési, logisztikai, disztribúciós és más előnyöket kínál a belépő tagoknak, hogy azok ezáltal megfelelhessenek a piaci verseny kihívásainak és a fogyasztóik érdekeinek.  Alapja a korábban bemutatott beszerzési társaság, területi bővítéssel, ha van rá igény.  Egységes:a piaci megjelenés és logó tekintetében alapválaszték tekintetében akciók / támogatott termékek tekintetében a beszállítók felé történő fellépés tekintetében  Rugalmas:a saját név megtartása tekintetében a bolt elrendezése / berendezése tekintetében az alkalmazottak, az árképzés tekintetében az üzleti stratégia és marketing tekintetében a saját beszerzési források tekintetében Ezermester Magyar Barkács Kft.

8 Távlati, választható fejlődési lépések Az eddigi lépések sikerei az együttműködés további fejlesztését igényelhetik, egy olyan cég / hálózat létrehozására, amely már nyilvánvalóan versenyképes ellenfele tud lenni a külföldi multinacionális áruházláncoknak  Az eddigi lépésekre épülve a résztvevő boltok egységes rendszerbe történő fejlesztése, mint (vagy hasonlóan) egy franchise rendszerhez:  Egységes a boltok külső és belső megjelenése  Egységes a munkatársak ruházata, kiképzése, fejlesztése  Egységes és bővített alapválaszték, egységes árakon  Egységes és permanens reklám és marketing tevékenység  Flotta beszerzések előnyeinek kihasználása (energia, távközlés stb.)  Nagy értékű beruházások megvalósítása (logisztika, informatika stb.)  Nem csak már meglévő boltok csatlakozása lehetséges, hanem saját bolt létrehozása is, valamint saját márkás termékek beveztetése. Ezermester Magyar Barkács Kft.

9 Legyen Ön is a részese ennek a sikernek! Az ismertető anyagunknak vége, kérem kattintson ki a bemutatóból és navigáljon tovább a felső menüsor, vagy az alsó linkek segítségével! Ezermester Magyar Barkács Kft. Kérdéseivel, észrevételeivel keressen bizalommal!


Letölteni ppt "EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat EZERMESTER Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. Ezermester Magyar Barkács Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések