Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Emma telefonos ügyfélszolgálat Marketlink Kft. 2004. április 7.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Emma telefonos ügyfélszolgálat Marketlink Kft. 2004. április 7."— Előadás másolata:

1 Emma telefonos ügyfélszolgálat Marketlink Kft április 7.

2 Marketlink A Marketlink elsőrangú, telefonon alapuló marketing és ügyfélszolgálati megoldásokat nyújtó cég, mely a piacvezető vállalatok igényeit elégíti ki Közép-és Kelet Európában. Ahhoz, hogy kizárólag a legmagasabb minőségű Call Center szolgáltatásokat nyújtsuk ügyfeleinknek a közép-európai piacon, a legmodernebb Call Center technológia és megoldások mellett köteleztük el magunkat.

3 Marketlink Alapítás éve: adminisztrációs ill. operációs munkatárs 4 -6 fős IT csapat 180 főállásban és fő mellékállásban alkalmazott telefonos ügyfélkapcsolati ügynök Szakszerű hívás menedzsment támogatási rendszer, mely hatékony híváskezelést biztosít az ügyfelek igényeivel párhuzamosan, folyamatosan növekszünk, a legmodernebb technológia, színvonalas humán erőforrás és képzett szakemberek támogatásával

4 A Marketlink filozófiája Marketlink olyan partnerkapcsolatot alakít ki ügyfeleivel, mely biztosítja, hogy ők alaptevékenységükre koncentrálhassanak. Ezért a Marketlink hatékonyan működő és minőségi ügyfélszolgálatot és marketing szolgáltatásokat biztosít ügyfelei átfogó stratégiai elképzeléseihez igazodva. n A Marketlink Call Center Solutions Csapat-nál egyedi összetételű, call centerek tervezésében és kivitelezésében világszerte, de különösen Közép- és Kelet Európában jártas szakembergárda áll az ügyfelek rendelkezésére. A Marketlink globális és helyi call centerek kialakításához kínálja a legjobb megoldásokat.

5 Emma ügyfélszolgálat funkciói Bejelentések és lekérdezések a telefonon keresztül –Csak pin kódos azonosítás után az ügyintéző segítségével Általános információ adás –Az automata rendszer segítségével –Ügyintéző segítségével – pin kód nélkül Szakmai / technikai kérdések átkapcsolása a help desk-re ill. MNYK ügyintézőhöz Beszélgetések hangrögzítése

6 IVR menüpontok 1.Általános információ (automata) 2.Belépés a Munkaügyi Nyilvántartó rendszerbe (azonosítás után ügyintéző, bejelentés és lekérdezés) 3.Call center ügyintéző (általános információ) 4.Nyilvántartó központ ügyintéző 5.Help Desk

7 IVR térkép

8 Működési órák IVR – 24/7/365 (automata információ) Ügyfélszolgálat -munkanapokon 7-19-ig (bejelentés/lekérdezés/általános információ)

9 Működés 30 ügyfélszolgálati munkatárs oktatása Folyamatos tréningek Volumennek megfelelő kapacitás Rugalmasan bővíthető a kapacitás és az ügyfélszolgálati munkatársak száma Tudásbázis karbantartása Minőség ellenőrzés – szolgáltatási szint, operátori teljesítmény

10 Köszönöm a figyelmet! Bánhegyi Kata Marketlink Kft


Letölteni ppt "Emma telefonos ügyfélszolgálat Marketlink Kft. 2004. április 7."

Hasonló előadás


Google Hirdetések