Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam 2007.05.20-30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam 2007.05.20-30."— Előadás másolata:

1 1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam

2 2 Módszertan Feladatlappal Számítógépen megoldható gyakorlati feladat Jósági mutató: 50% felett Minden 10. évfolyamos diákkal megoldatva (kivéve a volt 0. évfolyam,érettségiző része)

3 3 A részlet feladatból… " névvel wellness büfét szeretnél létrehozni. Feladataid: Készítsd el Wordben a wellness büfé étlapját! Az étlap több oldalból is állhat. Ügyelj az áttekinthetõségre! Az elkészült dokumentumot mentsd el az általad létrehozott "Wellness" könyvtárba etlap.doc néven! Keress az interneten ételrõl készült fényképeket! Használd a keresõprogramok képkeresõjét! A "Wellness" könyvtáron belül hozz létre egy "Képek" nevû alkönyvtárat és a képeket mentsd ide! A képek felhasználásával készíts olyan PowerPoint prezentációt, amely a kirakatba helyezett monitoron futva reklámozza a büfét! Helyezd ezt a fájlt is a "Wellness" könyvtárba, a neve "kirakat.ppt" legyen!

4 4 Az eredmények osztályonként

5 5 Megállapítások A tanulók összességében jól teljesítettek A szakiskolásoknak és a szakközepeseknek azonos az óraszáma, a szakközepeseknek nagyobb a tananyaga. A feladat csak a közös részt mérte, ezért nem tér el nagymértékben a szakiskolai és szakközépiskolai eredmény. A 10B vl szk, a volt 0.évf. eredménye nem meglepő, hiszen ők dupla annyi informatika órát kaptak, mint a többiek.

6 6 Az eredmények feladattípusok szerint

7 7 Megállapítások A „megtanítható-megtanulható” közvetlen utasításokra épülő feladatok jobban mentek, mint a pontos feladat megoldási útmutató nélküliek. Az utóbbiak a tanult ismeretek önálló alkalmazását várták el a tanulóktól. Az önállós ismeretek alkalmazása sem adott rossz eredményt. A részletekből kiderül, hogy a külalak megfelelő létrehozása volt a gyenge pont, míg a tartalommal elboldogultak.

8 8 Összegzés Megfelelően teljesítettek a diákok Az önálló gondolkodást, kreatívitást mérő feladatok gyengébben sikerültek a közvetlen feladat megadásos típushoz képest A formai elemek alkalmazásán kell javítani, a funkcionalítás megfelelő Pontosítani kell a megoldókulcsot Pontosítani kell a megíratás körülményeit Nagyobb hangsúlyt kell kapnia a számonkérések között

9 SzCs Jövőre folytatjuk … Köszönjük a figyelmet! Informatika mk.


Letölteni ppt "1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam 2007.05.20-30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések