Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Családi csoport konferencia. a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Családi csoport konferencia. a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben."— Előadás másolata:

1 Családi csoport konferencia

2 a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben kell tartani az egyén elképzeléseit saját problémáinak megoldásával kapcsolatban a kliensek nem segítségre szoruló emberek, hanem olyan állampolgárok, akik a szociális ellátórendszer szolgáltatásait veszik igénybe a szociális munkások képesek kell legyenek az ügyfelek igényeire adaptálni a szolgáltatásokat Probléma esetén a szolgáltatások nyújtása mellett kevéssé építenek a szakemberek a családban és környezetében rejlő erőforrásokra

3 Családi csoport konferencia Döntéshozó fórum A felelősséggel ruházza fel a családot, és megoldás módjának kidolgozását is a kezükbe adja Új erőforrásokat von be a család környezetéből a probléma megoldására A szakemberek által felajánlott segítség igénybevétele választható

4 Családi csoport konferencia Hosszú távú stratégia Közös döntés, egyéni feladat és felelősségvállalás Szakemberek szerepe információ adás, támogatás, monitorozás

5 A sikeresség feltételei: kliens-szolgáltató viszony biztosítása alapos előkészítés u tánkövetés

6 Nemzetközi tapasztalatok: - Résztvevők átlagos száma fő - Külső segítség igénybevétele 20% - Eredményessége egybeesik a mediáció sikerességi arányával


Letölteni ppt "Családi csoport konferencia. a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben."

Hasonló előadás


Google Hirdetések