Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A kulturális turizmus trendjei és a Magyar Turizmus Zrt. ehhez kapcsolódó marketingtevékenysége Horváth Gergely.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A kulturális turizmus trendjei és a Magyar Turizmus Zrt. ehhez kapcsolódó marketingtevékenysége Horváth Gergely."— Előadás másolata:

1 A kulturális turizmus trendjei és a Magyar Turizmus Zrt. ehhez kapcsolódó marketingtevékenysége Horváth Gergely

2 Trendek a turizmusban Gazdasági változások Feltörekvő piacok Több korosztály aktív Igény új kultúrák megismerésére Utazás keletről nyugatra Több, rövidebb utazás ÉLMÉNY keresése

3 Változások a kulturális turizmus területén Motiváció/kiegészítő attrakció Megújuló kínálat Kulturális örökség/új funkciók Utazók igényeinek átalakulása Fogyasztói szokások változása Utazók aktív részvétele

4 Célcsoportok Kulturális utazó hagyományosan: Magasan képzett, felső státuszú, magas jövedelmű vendég Napjainkban: Kulturális sokszínűséget, kikapcsolódást élményt keres – státusztól függetlenül

5 Kulturális turisztikai kínálat elemei Épített örökségek Világörökségi helyszínek Emlékhelyek Múzeumok, gyűjtemények, könyvtárak Rendezvények, fesztiválok Tematikus útvonalak Vallási helyszínek Hagyományok Kortárs, kreatív kultúra

6 Megújuló kínálat

7

8 Kulturális kínálat Budapesten

9

10 Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Nemzetközi kampány Média, online hirdetések Budapest Winter Invitation

11 Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Sajtótájékoztatók: Bécs Moszkva Szentpétervár Brüsszel Párizs Berlin London

12 Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Tanulmányutak: február március 21-április 6.

13 Budapest – kulturális célpont Fesztiválokhoz kapcsolódóan Teljes kulturális kínálat bekapcsolása Komplex élmény Egész éves kínálat „Fesztiválhangulat” Széleskörű szakmai összefogás

14 Együtt a Turizmusért! Számítunk az együttműködésükre!


Letölteni ppt "A kulturális turizmus trendjei és a Magyar Turizmus Zrt. ehhez kapcsolódó marketingtevékenysége Horváth Gergely."

Hasonló előadás


Google Hirdetések