Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport."— Előadás másolata:

1 Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport

2 Kampány szervezése, lebonyolítása Kiemelt partnerek: Malév Zrt., Budapest Airport 50 szállodai partner Kampány költségvetése célterületenként kb. 20 millió Forint Megvalósítás, finanszírozás

3 Kampányeszközök BTL típusú megjelenések Közösségi weboldalak Nemzetközi utazási portálok Kulturális és programajánló weboldalak Gerillaakciók Akciók külföldi eseményeken, koncerteken, szórakozóhelyeken, pubokban Plakátok metrókban, közterületeken Szórólapok Reklámajándékok A kampány akcióinak bonyolítása a Magyar Turizmus Zrt. képviseletein keresztül együttműködve a Malév képviseletekkel

4

5

6

7

8 A kampány központi eszköze landing page az élménytémákra alapozva, pezsgő design- nal, saját szállásfoglalási modullal Angol-spanyol, és hamarosan német nyelven Nemcsak a kampány idején működik, hosszú távú fennmaradás a BTH kezelésében, az új élményalapú budapesti marketingstratégia fontos kommunikációs eszköze További kampányok központi eszközeként használható a jövőben

9

10 Köszönjük figyelmüket! Fekete LászlóSzűcs Balázs BTH Kht. MTZrt.


Letölteni ppt "Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport."

Hasonló előadás


Google Hirdetések