Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye 398 355 fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye 398 355 fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája."— Előadás másolata:

1 A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE

2 Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája Elöregedés

3 Gazdaság Perifériális helyzet Aprófalvas településhálózat Megyeszékhely túlsúlya Szolgáltatási szektor

4 A gazdaság és a munkaerőpiac kapcsolata Beruházások csökkenő volumene Gazdasági és foglalkoztatási struktúra átalakulása Szakképzetlen munkaerő keresletének csökkenése Diplomás munkanélküliség

5 A szolgáltatások bemutatása

6 Rövid távú célok Nyitott koordináció Önkormányzat intézményrendszereinek bevonása Területi kohézió erősítése Térségi és megyei szakképzés koordinációja Szociális kohézió

7 Hosszú távú célok Térségek adottságainak összehangolása Intézkedési tervek, munkaprogramok támogatása Új munkahelyek létrehozásának elősegítése Esélyegyenlőség Foglalkoztatási potenciál fejlesztése Fenntartható működés

8 Az előkészítő elemzések elvégzése

9 SWOT – analízis: erősségek Tapasztalat Kapcsolatrendszer Térségi együttműködés, együttgondolkodás Szervezett kommunikáció

10 SWOT – analízis: gyengeségek Forráshiány Motiváció hiánya Célok nem transzparensek Kommunikációs nehézségek

11 SWOT – analízis: lehetőségek Területi terjeszkedés Foglalkoztatottság növelése Hosszú távú stratégia kialakítása Igények és képzések összehangolása Több csatlakozó partner Több új munkahely

12 SWOT – analízis: veszélyek Jogi környezet változása Nem sikerül elérni a kitűzött célokat Potenciális partnerek vonakodása Túlzottan magas elvárások Partnerek megítélése Népesség fogyása és elöregedése

13 Piacszegmentáció Foglalkoztatási szempontból Baranya megye az egyik legrosszabb helyzetben van A felnőttképzés nem képes kielégíteni a piac valódi igényeit Pályakorrekció, átképzések Célcsoportként jelenik meg minden munkaerő-piaci szereplő

14 Célpiacok Közvetlen célcsoport: Meglévő partnerek Potenciális partnerek Közvetett célcsoport: Álláskeresők

15 Pozícionálás Kb. 45 db foglalkoztatási paktum az országban Finanszírozásuk: ROP, Phare, Interreg, saját forrás Területi hatály szerint: Települési (2) Kistérségi (33) Megyei (6) Regionális (2) Határon átnyúló (2) Nyugat-dunántúli regionális paktum platform

16 Baranya Paktum Fejér Paktum NógrádPaktum „Paktum-Start” – Békés megye Somogy Megyei Foglalkoztatási Paktum „Stratégiai Munkakapcsolat” – Tolna megye Pozícionálás – megyei paktumok

17 Konkurencia – analízis Nem releváns – a paktum célja nem a versengés, hanem az együttműködés.

18 Szezonalitás Munkanélküliség ingadozásának szezonalitása Kommunikáció ütemezése

19 Marketingcélok megfogalmazása

20 Stratégiai célkitűzések Informálás, pozícionálás Partnerek és résztvevők támogatásának megnyerése Célcsoportok érdeklődésének felkeltése

21 Operatív célok Szolgáltatási kínálat bemutatása Megkülönböztetés, előnyök kommunikálása Belső munkatársak elégedettsége

22 Marketingkommunikáció Külső kommunikáció – módszerek, eszközök: Egységes arculat Média-megjelenések (10) Fórumok (4) Workshop-ok (12) Internetes honlap

23 Marketingkommunikáció Belső kommunikáció – módszerek, eszközök: Személyes megbeszélés Kiscsoportos egyeztetés Telefon Internet, intranet Hagyományos levelezés

24 Kommunikációs célok

25 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!


Letölteni ppt "A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye 398 355 fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája."

Hasonló előadás


Google Hirdetések