Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

3. Mit tudunk biztosan, és mit tanítsunk az iskolákban az élőlények származásáról?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "3. Mit tudunk biztosan, és mit tanítsunk az iskolákban az élőlények származásáról?"— Előadás másolata:

1 3. Mit tudunk biztosan, és mit tanítsunk az iskolákban az élőlények származásáról?

2 Mutassuk be a biológia tényeit és a kísérleti eredményeket.

3 Mondjuk meg, hogy… EZEK A TÉNYEK.

4 Beszéljünk róla, hogy többféle elképzelés létezik az élővilág eredetéről.

5 Mondjuk meg, hogy… EZEK A TÉNYEK ÉRTELMEZÉSI LEHETŐSÉGEI.

6 Mutassuk be az evolúcióelméletet.

7 Mondjuk meg, hogy… EZ EGY NÉPSZERŰ, DE NEM MINDENKI ÁLTAL ELFOGADOTT ELMÉLET.

8 Ismertessük az evolúcióelmélettel kapcsolatos ellenvetéseket.

9 Mondjuk meg, hogy… EZEK AZ ELLENVETÉSEK.

10 Milyen arányban szerepeljen a tananyagban az evolúciós szemlélet és annak kritikai vizsgálata?

11 95% evolúció 5% alternatívák Legalább legyen jelen.

12 Ismertessük az eltérő megközelítések filozófiai vonatkozásait.

13 Mondjuk meg, hogy… EGY VILÁGNÉZETILEG SZABAD ORSZÁGBAN ÉLÜNK.

14 EGYETLEN HIT SEM LEHET KÖTELEZŐ !

15 Készítette: Tasi István


Letölteni ppt "3. Mit tudunk biztosan, és mit tanítsunk az iskolákban az élőlények származásáról?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések