Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító."— Előadás másolata:

1  SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító értekezletén Mátraszentimre, szeptember 1.

2  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben

3 C É L  A munkaerőpiac igényeinek való megfelelés  Az egész életen át tartó tanulás megalapozása (szemléletváltás)  Oktatás minőségének, eredményességének javítása  Az intézmény digitális és egyéb taneszközeinek bővítése  Pedagógus továbbképzések lehetőségeinek bővítése

4 F E L A D A T  Kompetencia alapú oktatás bevezetése  Esélyegyenlőség  Új módszerek intézményi elterjesztése  Önálló intézményi innováció

5 „VAN, AMIKOR MINDENNEK MEG KELL VÁLTOZNIA, HOGY A LÉNYEG VÁLTOZATLAN MARADJON” (Talleyrand) (Talleyrand)

6 KOMPETENCIAFEJLESZTÉS MÁTRASZENTIMRÉN TÁMOP

7 Az elnyert támogatás számszerű adatai: Támogatás összege: ,- Ft fenntartó : ,- Ft fenntartó : ,- Ft óvoda: ,- Ft óvoda: ,- Ft iskola: ,- Ft iskola: ,- Ft

8 Költségnemek:  Oktatási segédletek, taneszközök: , ,-  Berendezések, felszerelések , ,-  Innovációs tevékenység támogatása: , ,-  Pedagógus továbbképzés: , ,-

9  Mit értünk kompetencián? hatáskör, illetékesség, hozzáértés, alkalmasság, képesség  Kompetens: illetékes, jogosult, szakértő

10 Az ismeretek, a képességek és a megszerzett tudás sikeres alkalmazásának együttesét nevezzük kompetenciának; az érvényes, mindenféle körülmény között eredményesen, hatékonyan alkalmazott tudást.

11 INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉS  Kompetencia alapú oktatás bevezetése  Oktatási programok, új tanulás- és oktatásszervezési eljárások bevezetése  A digitális írásbeliség elterjesztése, digitális készségek fejlesztése  Esélyegyenlőség javítása

12 ALAPELVEK  Gyermekközpontú, cselekvésközpontú tanítás  Életszerű tartalmak, mélységelvű tanítás („kevesebb több”)  Megváltozott tanulásszervezés / differenciálás, kooperáció  Árnyalt értékelés  Tanári szerepváltozás  Befogadó környezet

13 ÓVODA  Az óvodában egy komplex óvodai program, programcsomag bevezetése, alkalmazása a program központjában a gyermek áll a program központjában a gyermek áll boldog gyermekkor boldog gyermekkor könnyebb iskolai átmenet könnyebb iskolai átmenet komplex képességfejlesztés komplex képességfejlesztés egyéni és életkori sajátosságok egyéni és életkori sajátosságok másság elfogadása másság elfogadása nevelő-fejlesztő intézmény nevelő-fejlesztő intézmény szülőkkel való együttműködés szülőkkel való együttműködés

14 Óvoda  Programcsomag témakörei a 4 őselem: levegő, tűz, víz, föld köré épülnek  Együttműködés, jó gyakorlat átvétele más intézményektől

15 Iskola A 4. évfolyamon a „Szövegértés- szövegalkotás” kulcskompetencia területen a tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása A 4. évfolyamon a „Szövegértés- szövegalkotás” kulcskompetencia területen a tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása

16 Iskola Az 5. évfolyamon, a „Matematika” kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása Az 5. évfolyamon, a „Matematika” kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása

17 Iskola Az 5-6. évfolyamokon a Szociális, életviteli és környezeti kompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása

18 Szociális életviteli és környezeti kompetencia területei  Önismerettel összefüggő kompetenciák  Önszabályozás  Énhatékonyság-érzés  A szociális kompetenciákhoz szükséges kognitív készségek  Társas kompetenciák

19 Tantárgytömbösített oktatás  7. és 8. évfolyamon  Társadalomtudomány és művészetek történelem, irodalom, rajz, ének  Természettudományok fizika, kémia, matematika, földrajz, technika

20 Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása  1-2. évfolyamon a rajz és az ének – zene tantárgy tantárgyi bontás nélküli oktatása

21  Emelt szintű testnevelés  ÖKO iskola  Honismeret – népismeret  Stb. Innováció az iskolában

22 A pályázat időtartama: május 5 – augusztus 31.

23 A PÁLYÁZAT MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ KÉREM A SZÜLŐK ÉS AZ INTÉZMÉNYÜNKKEL EGYÜTTMŰKÖDŐ SZERVEZETEK TÁMOGATÁSÁT!


Letölteni ppt " SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító."

Hasonló előadás


Google Hirdetések