Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bevezetés a szoftver-ergonómiába

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bevezetés a szoftver-ergonómiába"— Előadás másolata:

1 Bevezetés a szoftver-ergonómiába
Krammer Gergely D.2.704, tel: [ ] krammer <kukac> elte <pont> hu krammer.web.elte.hu    A /infokar/szofterg/jegyzet útján elérhető iratok saját célra szabadon másolhatók, nyomtathatók, és anyagi haszon nélkül továbbadhatók.

2 Bevezetés a szoftver-ergonómiába
2+0, előadás, vizsga Némelyik félévben a vizsga kiváltható: ha mind elfogadható ( 2): megajánlott jegy; ami ha nem tetszik: lehet vizsgázni 2, vagy több (órarenden kívüli) önkéntes zárthelyivel (javító ZH nincs (de lehet vizsgázni) L. még: . . ./infokar/szofterg/szergelo.html

3 Szoftver-ergonómia gyakorlat
Ahogyan az az ETR-ben ki van írva … (a) Egyéni feladat sikeres (  3 ) vizsga után - egyénileg megbeszélt féléves feladat - célszerűen „hozott anyagból”: - egy „komoly” szoftver KEFE-ének vizsgálata - vagy új KEFE tervezése (b) Csoportos vizsgálat; 8-10 fővel; a vizsga „gyenge feltétel” gyakorlati órák: projekt-értekezletek, (  2 mulasztás) Házi feladatok, 1-2 ZH. Sikertelen vizsga esetén gyak. jegy sincs

4 Szoftver-ergonómia labor
Tartja: Polgár Péter

5 Az előadás tartalma A jegyzet tartalma:
Bevezetés: A Szoftver-ergonómia tárgya Tervezési és vizsgálati módszerek Alapismeretek Az előadás: Ezek bejárása „véletlenszerű bolyongással” (elegánsabban: „koncentrikus körökben”).

6 „Jelzetek” a fejezetek címében
Egyes fejezetek címében: Olvasmány (olv) jelentése: ismerete érdem, nem ismerete nem hátrány Tudni illik (t.i.) jelentése: ismerete nem jelent előnyt nem ismerete hátrányt jelent

7 Ez a tárgy más !!! Nem matematika, nem programozás, nem „g u r u - lás”. Hanem: a programtervezői szakma más szemléletmódja. „A technika van az EMBERÉRT, nem az ember a technikáért”. „Ismerd meg, és tartsd tiszteletben az EMBERT, a szoftver használóját”. „A tervezésnél az EMBER a kiindulópont és a cél”. A program tervezését a KEFE* tervezésével kell kezdeni * KEFE = kezelőfelület, emberi interfész


Letölteni ppt "Bevezetés a szoftver-ergonómiába"

Hasonló előadás


Google Hirdetések