Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hungarikumok a Parlamentben II. 2010.01.23. Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hungarikumok a Parlamentben II. 2010.01.23. Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár."— Előadás másolata:

1 Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár

2 1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszer hungarikumok  FVM számára kiemelt jelentőségű a Kárpát-medence élelmiszer hungarikumainak védelme Hagyományok Ízek Régiók gyűjtemény Közösségi élelmiszer-minőségi rendszerek működtetése  Hungarikumok védelméről szóló 77/2008. (VI. 13.) OGY határozat HÍR gyüjtemény kiemelése és megerősítése Évenkénti kormányzati beszámolási kötelezettség  évi jelentés (FVM-OKM-NFGM) Hagyományok Ízek Régiók gyűjtemény piaci bevezetésére védjegy-oltalom Pályázati kiírás a védjegy használatra - közel 60 pályázó Használati szerződés az Agrármarketing Centrummal

3 1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszerek kollektív marketingje a hungarikumok érdekében  Agrármarketing Centrum - a hazai agrár termékek menedzselésére Alapítás 2001/1996. (I.9.) kormányhatározattal - közösségi marketing, kiemelten a kkv-k Küldetés „...az ágazat marketingorientációjának erősítésével, színvonalas, korszerű és hatékony marketingszolgáltatások nyújtásával járuljon hozzá a magyar agrárgazdaság hazai és nemzetközi versenyképességének növeléséhez, a magyar agrártermékek és élelmiszerek imázsának javításához.” Célkitűzés -imázs építés -a hazai és külföldi ismertség növelését -a piaci megjelenés elősegítését -a termelők piaci és fogyasztói ismereteinek növelését -az ágazati marketingorientáció erősítését -márkaépítést Kiemelt cél - segíteni a hazai élelmiszerek piaci részesedésének visszaszerzését

4 1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszerek kollektív marketingje a hungarikumok érdekében  Agrármarketing Centrum - a hazai agrár termékek menedzselésére  Marketing eszközök -márkamenedzsment, védjegyek -kiállítások, vásárok -üzletember találkozók -eladásösztönző akciók -nyomtatványok, kiadványok -reklámkampányok -elektronikus honlap  Hungarikumok megismertetése, fogyasztói népszerűsítése - stratégiai cél is –ágazati kiemelt programokban –HÍR programban - védjegy bevezetése

5 1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszer hungarikumok Közösségi védelme  Élelmiszer-minőségi rendszerek  mezőgazdasági termékek és élelmiszerek - 4 termék  hagyományos különleges termékek - első folyamatban  borok - 46 db  szeszesitalok - pálinka, törkölypálinka, további 5 termék

6 1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Hungarikumok törvényi szabályozásának előkészítése  122/2008. (XI.28.) OGY határozat  hízott kacsából, libából előállított termékek védelme  törvényjavaslat benyújtása a hungarikumokról

7 1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET!


Letölteni ppt "Hungarikumok a Parlamentben II. 2010.01.23. Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár."

Hasonló előadás


Google Hirdetések