Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 3.1.4. Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 3.1.4. Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása."— Előadás másolata:

1 TÁMOP 3.1.4. Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása

2 Oktatási programok és taneszközök bevezetése, adaptációja Érintett tanulócsoport: 7.b (30 fő) Érintett tanulócsoport: 7.b (30 fő) Érintett műveltségterület: Ember és társadalom Érintett műveltségterület: Ember és társadalom Újszerű tanulásszervezési technikák, modern pedagógiai módszertan alkalmazása Újszerű tanulásszervezési technikák, modern pedagógiai módszertan alkalmazása Digitális tartalmak, taneszközök oktatási gyakorlatban való használata, digitális készségek fejlesztése Digitális tartalmak, taneszközök oktatási gyakorlatban való használata, digitális készségek fejlesztése * (IKT eszközök használata legalább az órák 25 %-ában). * (IKT eszközök használata legalább az órák 25 %-ában).

3 Tananyagtartalom A műveltségterület az alábbi hagyományos értelemben vett tantárgyakat és modulokat foglalja magába: Történelem Történelem Hon- és népismeret Hon- és népismeret Etika Etika Embertan Embertan Állampolgári ismeretek Állampolgári ismeretek

4 Alkalmazott módszerek Differenciált csoportmunka Differenciált csoportmunka Páros munka Páros munka Kooperatív csoportmunka Kooperatív csoportmunka Frontális osztálymunka Frontális osztálymunka Egyéni munka (önálló anyagfeldolgozás, beszámoló, kiselőadás) Egyéni munka (önálló anyagfeldolgozás, beszámoló, kiselőadás) Beszélgetés – vita Beszélgetés – vita

5 A tanórán tárgyalt témák tantárgyi vonatkozásai Történelem: a szabadságharc bukása (eseménytörténet, a bukás okainak feltárása, az események szereplői, topográfia) Történelem: a szabadságharc bukása (eseménytörténet, a bukás okainak feltárása, az események szereplői, topográfia) Honismeret: Vörösmarty mátészalkai bujdosása Honismeret: Vörösmarty mátészalkai bujdosása Etika: Ki cselekedett helyesen? Mi motiválta az egyes személyeket? (A külföldre távozó Kossuth, a fegyvert letevő Görgey és a bujdosó Vörösmarty tetteinek összevetése) Etika: Ki cselekedett helyesen? Mi motiválta az egyes személyeket? (A külföldre távozó Kossuth, a fegyvert letevő Görgey és a bujdosó Vörösmarty tetteinek összevetése) Állampolgári ismeretek: honvédelmi kötelesség Állampolgári ismeretek: honvédelmi kötelesség

6

7

8


Letölteni ppt "TÁMOP 3.1.4. Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések