Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata"— Előadás másolata:

1 Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
ÁLTALÁNOS FELSŐOKTATÁSI FELVÉTELI ELJÁRÁS 2010

2 Az e-felvételi lépései
1. Regisztráció a honlapon

3 Regisztráció 1.

4 Felhasználó által kitalált felhasználónév
Rendszeresen olvasott cím Felhasználó által kitalált jelszó

5

6 Az e-felvételi lépései (áttekintés)
1. lépés: Regisztráció a honlapon 2. lépés: Felhasználási feltételek elfogadása – biztonsági kód

7

8

9

10 A felhasználási feltételek elfogadása után a rendszer használatához szükséges biztonsági kódot a regisztrációkor megadott címre küldjük.

11 A regisztrációs e-mail hamarosan megérkezik postafiókunkba.
BIZTONSÁGI KÓD FELVÉTELI AZONOSÍTÓSZÁM

12 Az e-felvételi lépései (áttekintés)
1. lépés: Regisztráció a honlapon 2. lépés: Felhasználási feltételek elfogadása – biztonsági kód 3. lépés: Adatok rögzítése

13 Nyitó oldalon a legfontosabb információk!
A regisztrációs ben is megküldött felvételi azonosítószám folyamatosan látható a felületen Adatok rögzítésének első lépése a személyes adatok megadása Menüsor, ezeken az űrlapokon kell a szükséges adatokat rögzíteni. Nyitó oldalon a legfontosabb információk!

14 Súgók Beviteli mezők Legördülő listák

15 A menüpont kitöltése után kattintsunk az űrlap alján látható
Mentés gombra!

16 Ha nem megfelelő adatokkal akarunk elmenteni egy menüpontot, akkor hibaüzenetet kapunk, annak javításáig nem léphetünk tovább!

17 A Testreszabás űrlapon a saját élethelyzetünknek megfelelően adjuk meg az adatokat, ennek megfelelően személyre szabhatjuk a súgókat, a hibakezelést, az elérhető űrlapokat.

18 A Testreszabás menüpont után egyenként vegyük fel azokat jelentkezési helyeket, ahová szeretnénk jelentkezni!

19 A jelentkezések felvétele után rögzíthetjük a szükséges tanulmányokat és/vagy a rendelkezésünkre álló tanulmányi eredményeinket!

20 Az e-felvételi lépései (áttekintés)
1. lépés: Regisztráció a honlapon 2. lépés: Felhasználási feltételek elfogadása – biztonsági kód 3. lépés: Adatok rögzítése 4. lépés: Dokumentumok elektronikus feltöltése (nem kötelező elektronikusan)

21 A feltöltéssel kapcsolatos információkat a Súgóban olvashatjuk.
A Dokumentumok menüpont alatt lehetőségünk van arra, hogy a szükséges (és jelentkezéskor már rendelkezésünkre álló) dokumentumokat elektronikusan csatoljuk jelentkezésünkhöz. A feltöltéssel kapcsolatos információkat a Súgóban olvashatjuk.

22 Ha a Testreszabás űrlapon „postai” dokumentumkezelést választunk....

23 Ha a Testreszabás űrlapon „postai” dokumentumkezelést választunk....
... akkor csatolandó dokumentumokról beszélünk.

24 Az e-felvételi lépései (áttekintés)
1. lépés: Regisztráció a honlapon 2. lépés: Felhasználási feltételek elfogadása – biztonsági kód 3. lépés: Adatok rögzítése 4. lépés: Dokumentumok elektronikus feltöltése (nem kötelező elektronikusan) 5. lépés: Hitelesítés

25 Hitelesítés első lépése:
teljes ellenőrzés

26 Ha a Testreszabás űrlapon „hitelesítő adatlapot” választottunk....

27 … akkor azt aláírva kell a lapon is olvasható címre postára adnunk.
Ha a Testreszabás űrlapon „hitelesítő adatlapot” választottunk.... … akkor a hitelesítő adatlapot kell letöltenünk, majd kinyomtatnunk….

28 Amennyiben rendelkezünk Ügyfélkapu regisztrációval és a Testreszabás űrlapon hitelesítés módjának ezt választjuk ...

29 Amennyiben rendelkezünk Ügyfélkapu regisztrációval és a Testreszabás űrlapon hitelesítés módjának ezt választjuk ... … akkor a két rendszerbe történő párhuzamos bejelentkezés után elektronikusan megtörténik a hitelesítés.

30

31 Hitelesítéssel kapcsolatos információk
Az e-felvételi felületén február 15. éjfélig lehet adatokat rögzíteni. A hitelesítés – hitelesítő adatlap esetében a postára adás – határideje: február 23. Az Ügyfélkapu regisztrációhoz egyszeri okmányirodában történő regisztráció szükséges. 18 év alattiak esetében valamely szülőnek is szükséges regisztráció! Hitelesítő adatlap esetében a hitelesítés annak beérkezése és feldolgozása után történik meg. Ennek eredményéről ben értesítjük, illetve a felületen is látható a státusz változása. A jelentkezési határidőig természetesen sikeres hitelesítés esetén is lehet még módosítani az adatokban, ebben az esetben viszont újra kell hitelesítenie!

32 Az e-felvételi lépései (áttekintés)
1. lépés: Regisztráció a honlapon 2. lépés: Felhasználási feltételek elfogadása – biztonsági kód 3. lépés: Adatok rögzítése 4. lépés: Dokumentumok elektronikus feltöltése (nem kötelező elektronikusan) 5. lépés: Hitelesítés 6. lépés: Eljárási díj befizetése

33 E-felvételi esetében háromféle módon fizethetjük be az eljárási díjat:
banki átutalás interneten keresztül bankkártyával igényelhetünk postai „sárga csekk”-et Ezt a Testreszabás oldalon tudjuk kiválasztani.

34 A befizetendő összeget a rendszer automatikusan kiszámolja!
A Fizetés oldalon a választott fizetési módnak megfelelő információkat olvashatjuk. A befizetendő összeget a rendszer automatikusan kiszámolja!

35 Az e-felvételi lépései (áttekintés)
1. lépés: Regisztráció a honlapon 2. lépés: Felhasználási feltételek elfogadása – biztonsági kód 3. lépés: Adatok rögzítése 4. lépés: Dokumentumok elektronikus feltöltése (nem kötelező elektronikusan) 5. lépés: Hitelesítés 6. lépés: Eljárási díj befizetése

36 Az e-felvételi előnyei
kényelmesen, otthonról súgók, hibaüzenetek, automatikus javítások, ben küldött értesítések nem születik érvénytelen, hibás jelentkezés eljárási díj befizethető folyószámláról történő banki átutalás formájában vagy bankkártya segítségével (de lehetőség van hagyományos „sárga” csekk igénylésére is) szükséges dokumentumok elektronikusan is csatolhatók jelentkezési határidőig tetszés szerint javítható, módosítható

37 A felvételihez sok sikert kívánunk!
Köszönjük a figyelmet! A felvételihez sok sikert kívánunk!


Letölteni ppt "Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata"

Hasonló előadás


Google Hirdetések