Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

WP4.2. „Measurement Plan“ Barta Zoltán 2011.09.26.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "WP4.2. „Measurement Plan“ Barta Zoltán 2011.09.26."— Előadás másolata:

1 WP4.2. „Measurement Plan“ Barta Zoltán

2 A mérési terv kidolgozása, annak érdekében, hogy növekedjen a kooperáció a különböző szintű oktatási intézmények és az ipari vállalatok között. A tisztázni kell a szakképzés különböző eszközeit. Mi azt javasoljuk, hogy a hangsúly a minőségi és mennyiségi kapcsolatok javításának eszközein legyen (és az intézkedéseken). Felmerülő kérdések

3 Véleményünk szerint az alábbi feladatok kulcsfontosságúak: - Az oktatás és ipar között fennálló hiányok azonosítása - Áttekinteni a politikai és jogi hátteret - Újragondolni és integrálni a WP3 eredményeit (kiváltképp a „Legjobb gyakorlatokat”) - Fejleszteni az eszközöket, módszereket és mérési eszközöket Feladatok

4 -Szekunder elemzés és a korábbi eredmények analízise -Szemtől szembeni viták (fókusz csoportos) és workshop-ok -Az eredmények összefoglalása minden régióban -Mérési mutató fejlesztés Metodika

5 Eredmények A Measurement Plan alapján az alábbi oktatási-ipari együttműködések lettek kiválasztva: -Dunaújvárosi Főiskola – Hankook Tire -Pannon Egyetem – MOL-K+F

6 A kiválasztott együttműködések hatásai Dunaújvárosi Főiskola – Hankook Tire: -A munkaerő kereslet és kínálat összhangja -Munkahelyek létesítése -A fiatalok migrációjának kivédése és az „agyelszívás” megállítása -10 gumitechnológiai mérnök 2010-ben

7 A kiválasztott együttműködések hatásai Pannon Egyetem – MOL-K+F -Egy új labor -Egy új tanári állás -Egy új kurzus -Új infrastruktúra -A munkaerő kereslet és kínálat összhangja -Munkahelyek létesítése -A fiatalok migrációjának kivédése és az „agyelszívás” megállítása -A magas potenciálú fiatalok támogatása

8 Köszönöm a figyelmet Várom kérdéseiket!


Letölteni ppt "WP4.2. „Measurement Plan“ Barta Zoltán 2011.09.26."

Hasonló előadás


Google Hirdetések